• Vytvořit e-shop
  • Vytvořit web
  • E-shop kdekoli
  • Dropshipping
  • Pokladní systém EET
  • Inspirace pro podnikání
  • Externí sklad
  • Dopravomat
MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání
  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti

MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání

  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti
MarketingSEOSociální sítě

Marketingové trendy v roce 2020

napsal admin Leden 10, 2020
MARKETING

Svět se ve všech oblastech vývoje zrychluje, sledovat veškerý vývoj je téměř nemožné, nové technologie a příležitosti přicházejí každý den. Proto je velmi důležité, aby náš marketing držel krok s tímto rychlým tempem. Podívejme se, jaké marketingové trendy se očekávají v letošním roce 2020, co zůstane ve starých kolejích a co přibude nového.


PODNIKATELÉ SOBĚ – Facebooková skupina pouze pro podnikatele. 
Sdílení podnikatelských zkušeností, výměna názorů, rady a tipy od podnikatelů pro podnikatele.


Sociální média

Každému jasné, že sociální média se stala natolik součástí každodenního života, že jsou to z marketingového hlediska naprosto nepřehlédnutelná. Stále více lidí tráví online ještě více času. Nesmíme uvíznou jen u Facebooku a Google AdWords, protože jsou zde jiné možnosti jako Instagram, Tiktok, LinkedIn a Pinterest a další.

Facebook již hromadně využívá střední a nejstarší generace. Mladá generace, pro kterou byl Facebook původně určen, z Facebooku pomalu odchází. Zdá se, že počáteční výhoda Facebooku, tedy že šlo o online komunikaci pouze mladých je pryč. Není nic nepříjemnějšího, než když nahrajete obrázek se svými přáteli a najdete u nich hromadu komentáři svých rodičů a prarodičů :). Proto většina mladých lidí stále více používá Instagram, který starší generace zase tolik nepoužívají.

Pinterest tento obrázkový inspirátor, je ideální pro prodej produktů z online internetového obchodu, protože zájemci o prohlížení obrázků si nyní mohou koupit zboží, které je zaujalo přímo z eshopu. Nenechte si ujít tuto příležitost v našem online marketingovém mixu v roce 2020!

Virtuální a rozšířená realita

Přestože AR a VR jsou stále v plenkách, pomalu pronikají do každodenního života. Jen si vzpomeňte na obrovský úspěch Pokémona: po celé dny a týdny jsme mohli vidět, jak se mladí lidé chichotají v ulicích a hledí na své telefony, když hledají Pokémona. Generace Y a Z jsou okamžitě uchváceny všemi novými technologiemi a příležitostmi a cítí nutkání je vyzkoušet, protože nechtějí být v akcelerovaném světě pozadu.

Velké společnosti také cítí, že tyto inovace nabízejí potenciál pro využití. IKEA například vyvinula aplikaci, díky níž je rozšířená realita hmatatelnější, pokud jde o umisťování nábytku ve vašem vlastním domě: pohledem na fotoaparát telefonu můžete místnost prakticky vybavit. Můžete jednoduše vložit hledaný nábytek a zjistit, jak zapadá nebo zapadá do vašeho okolí. Nebo si jen pomyslete na knihu receptů s AR: mladá hospodyňka začne vařit doma, vybere z knihy ten správný recept, přečte všechny ingredience a nasměruje telefon do knihy, která po přečtení obrázku spustí krátké video o tom, jak to všechno uvařit. Je to pohodlné, že?

Videa

Skutečnost, že videoreklamy fungují v online marketingu velmi dobře, není nová. Tato jistota bude platit i v roce 2020. Dovolujeme si doporučit živé videostreamy na Facebooku a Instagramu, protože živé události přitahují v průměru třikrát více lidí. Začněte s video blogem, sdílejte své nápady a tipy! Pomozte zákazníkům učinit rozhodnutí o nákupu, natočit produkt během jeho používání nebo sestavování.

Ale co je nejefektivnější? Myslete na videa, která ukazují zákulisní informace. Mají jistou informační hodnotu. Nebo v případě 360 videí lze konkrétní místo, například hotel nebo restauraci, interaktivně prohlížet z jednoho rohu do druhého. Nejenže je to dobré pro reklamu, ale také vám přináší zcela nový zážitek, přiblíží vás divákovi a zvýší pravděpodobnost, že budete vyhledávat webové stránky společnosti.

Personalizované produkty

Lidé milují, když je něco pojmenováno. Jen si vzpomeňte na úspěch Coca Coly, když 1,5 litrové lahve byly oštítkovány jmény „Pro Petra“, „Pro Mirku“… V každém obchodě jsme viděli lidi, kteří hledali své jméno nebo hledali to správné jméno pro někoho jako dárek. Vsadím se, že tam byly tisíce lidí, kteří pro limonádu vůbec nepřišli, ale když uviděli jméno svého blízkého, nedokázali odejít bez Coca Coly. Lidé nemohou odolat osobním výrobkům. Dětská kniha, která může být přizpůsobena malému dítěti na základě jeho jména: jméno dítěte bude v názvu a bude odpovídat pohlaví a barvě hlavního hrdiny. Jak podmanivý jedinečný nápad na dárek, že? Personalizujte naše výrobky: nabízejte dárkové balíčky s vyrytým štítkem, svatební dekorace na míru, atd.

A když jsme u toho, personalizovaný obsah je nejlépe vidět v internetových obchodech. Vyhledejte v eshopu jeden produkt, ať už je to rukavice, kladivo nebo telefon. S podobným zbožím budete na webových stránkách konfrontováni týdny, měsíce. Nemluvě o tom, že eshopy vytvářejí seznam specifický pro každého uživatele na základě jeho historie vyhledávání, což ve většině případů funguje dobře. Samozřejmě můžete vytvořit personalizovaný obsah založený nejen na vašich vyhledáváních, ale také na vašich zájmech, předchozích nákupech a navštívených stránkách. Tyto remarketingové a personalizační funkce mají lepší eshopové systémy zabudovány do svých možností, například v systému Webareal s tímto můžete pracovat velmi snadno a efektivně.

Hlasové vyhledávání a chytré reproduktory

Stále více lidí využívá Alexu a Siri, dva nejpoužívanější nástroje pro hlasové vyhledávání. Podle zahraničních odborníků bude v USA již téměř každé druhé vyhledávání založeno na hlasu, a to nejen rozšířením rozsahu marketingových technik, ale také rozšířením trhu inteligentních zařízení.

Chatboti

Téměř každý v dnešním světě má emailovou adresu, ale zdá se, že pro firemní využití tento historický nástroj již nestačí. Zákazníci nechtějí čekat. Chtějí okamžitou odpověď na jejich otázky, ale majitelé eshopů nemohou před počítačem sedět 24 hodin. Takže chatbot je perfektním řešením této situace. Nejenže reaguje okamžitě, nikdy neztrácí trpělivost, nikdy se neunaví, pamatuje si všechno a může poskytovat překvapivě vysoce kvalitní služby zákazníkům.


ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.

Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.

Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):

Šablona KRYPTONIT  Šablona ETHERUM  Šablona ZINCUM  Šablona CUPRUM

Influencer marketing

Jde o to, že produkt je prezentován známou osobou, nikoli vámi. Tento slavný člověk může být téměř kdokoliv –  celebrita, zpěvák, moderátor, humorista nebo dokonce youtuber. Klíčem je mít co nejvíce sledujících, zastupovat mediální obraz společnosti a povzbudit své sledující, aby si výrobek zakoupili.

SEO a tvorba obsahu

V této oblasti se zřejmě budou dít v tomto roce velké věci. Google nasadit svůj nový hodnotící algoritmus BERT. Který by měl odlišit kvalitní články od nekvalitních, opsaných. Určitě zamíchá s pořadím ve svém vyhledávání. Je tedy načase začít vytvářet OPRAVDU kvalitní unikátní články.

Uživatelem generovaný obsah

Myslíme si, že z výše uvedeného se vyplývá, že situace malého podnikatele se v marketingu stává stále více neudržitelnou, protože nedokáže produkovat dostatek obsahu, který by se odlišil, vynikl v davu. Takže může být možná dobrý rozhodnutím outsourcovat produkci obsahu profesionálům.

Požádejte vaše fanoušky, aby hovořili o vaší společnosti, o vás, vašem produktu, vašich službách nebo vaší akci. Pořizujte fotografie, videa a nahrávejte je na Facebook s hashtagem. Ale můžete o vás také psát na svém vlastním blogu nebo si konečně udělat video kanál na svém vlastním kanálu YouTube.

Analytika

Když už mluvíme o analytice, tak tady zůstává jistotou starý dobrý Google Analytics. Je to skvělý nástroj, ale musíte se naučit, jak jej používat, porozumět tomu, jak funguje a znát podmínky, které pomáhají podnikateli dělat správná rozhodnutí.

Každý podnikatel, který neporozumí svým zákazníkům v roce 2020, nebude moci dobře nastavovat své marketingové nástroje, nebude je systematizovat a nebude správně komunikovat. Takový podnikatel se dostane do značné nevýhody a bude v souboji o zákazníka prohrávat. Přejeme vám, ať se vám podaří zdárně všechny marketingové nástrahy a příležitosti v letošním roce zvládnout a využít ve svůj prospěch!


VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA 
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a zdarma.


chatbotmarketingmarketing 2020SEOsociální sítěvideaVR
0 komentář
1
Facebook Twitter Google + Pinterest
admin

předcházející článek
Tvorba webu: vícestránkový web – přidání stránky
další článek
Google: Algoritmus BERT zamíchá s pořadím ve vyhledávání

Také by se vám mohlo líbit

JAK VYUŽÍT INFLUENCERY V PODNIKÁNÍ

Květen 28, 2019

PRODÁVÁ VODU PO KOUPELI. ZA 3 DNY VYDĚLALA...

Září 5, 2019

CO JE TO HAUL VIDEO

Březen 29, 2019

Jak vybudovat důvěru zákazníků ve váš eshop

Březen 6, 2020

JAK NAPSAT ČLÁNEK, KTERÝ UPOUTÁ

Červen 6, 2019

JAK STÁHNOUT VIDEO Z YOUTUBE

Červen 4, 2019

SOUTĚŽE NA FACEBOOKU – JAKÁ PLATÍ PRAVIDLA

Květen 30, 2019

JAKÉ PŘÍSPĚVKY VYTVÁŘET NA FACEBOOKU – VELKÁ ANALÝZA

Duben 24, 2019

CO JE TO UPSELLING? A JAK HO VYUŽÍT...

Prosinec 11, 2018

NOVÝ TREND PRO RESTAURACE – FREAKSHAKE

Duben 23, 2019

FAKTURUJTE ZDARMA



TVORBA FAKTUR ZDARMA
online, rychle, snadno, bez registrace. 

Vyzkoušejte online tvorbu faktur od Bohemiasoftu.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 1

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 2

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
  • 4

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 5

    10 TIPŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Září 27, 2018
  • 6

    3 bezplatné nástroje pro tvorbu grafiky

    Červenec 31, 2018
  • 7

    JAKÉ PODNIKÁNÍ FRČÍ V USA

    Listopad 1, 2018
  • 8

    Podnikatelská panička

    Srpen 31, 2018
  • 9

    PŘIVÝDĚLEK ALIAS „BOKOVKA“

    Leden 9, 2019
  • 10

    TVORBA LOGA – ZDARMA

    Říjen 12, 2018

Nejnovější komentáře

  • Antonín: Jak nahradit nedostatkovou webkameru
  • Klára: 21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA
  • Martin: Podmínky podnikání v Česku – je to čím dál horší
  • Martin: Jak začít online podnikání
  • Jan: ČASOVÁ OSA V GOOGLE MAPS

Sledujte nás na Facebooku

Bohemiasoft

Štítky

3. a 4. vlna EET (7) banky (5) blog (8) cenotvorba (5) covid-19 (6) CSS (6) daně (14) DPH (6) EET (16) EET 2020 (7) eshop (41) extra tip (8) facebook (18) fakturace (9) faktury online (9) faktury zdarma (7) franchising (7) fulfillment (10) Google (11) Google Disk (7) HTML (6) inspirace (13) kancelářské aplikace (4) koronavirus (9) marketing (9) nápady na podnikání (23) návštěvnost (5) obrázky (5) platební brána (7) platební karta (6) podnikání (4) SEO (5) sklad (8) sociální sítě (9) software (5) start podnikání (25) startup (13) tvorba eshopu (54) tvorba webu (48) videa (5) web (14) webareal (21) wordpress (4) zaměstnanci (6) zombeek (28)

O NÁS – BOHEMIASOFT s.r.o.

Jsme tvůrci tohoto magazínu. Snažíme se zprostředkovat a předat ty nejlepší informace pro usnadnění vašeho podnikání. Chcete nám v naší práci pomáhat? Máte zkušenosti z podnikání, o které byste se rádi podělili? Chcete zveřejnit svůj příběh v rubrike Inspirace? Napište nám na info@bohemiasoft.cz, domluvíme se. Děkujeme.

Oblibené články

  • 1

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 2

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
Promotion Image

START PODNIKÁN

Promotion Image

INSPIRACE

  • Facebook
  • Email

@2018 - Bohemiasoft. All Right Reserved.


Nahoru