Logomanuál je vlastně souhrn pravidel, jak zacházet s vaším logem. Autorem logomanuálu by měl být grafik, který vytvářel vlastní logo vaší firmy.
Lagomanuál je vlastně taková kuchařka, která by definovat všechny pravidla, jak vaše logo jednotně používat, tak aby nedošle k jeho znehodnocení a degradaci.
Logomanuál obvykle definuje, jak vypadá logo, jaký font využívá, jaké barvy. Jaké varianty loga jsou přípustné a jaké ne, stanovuje také velikost ochranného prostoru kolem loga a související grafické požadavky na všechny materiály, které logo používají.
Vytvoření logomanuálu otvírá cestu k vlastnímu, jednotnému firemního stylu, tzv. „Corporate Identity Design“, který stanovuje jednotnou firemní podobu, od vizitky po polep automobilů.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
CO JE OBSAHEM LOGOMANUÁLU
- Vysvětlení vnímání a myšlenky loga
- Barevné pozitivní a negativní provedení loga
- Jednobarevné pozitivní a negativní provedení logo
- Černobílé pozitivní a negativní provedení loga (například pro zveřejnění loga v černobílých novinách)
- Ochranná zóna loga (jak je velký prostor kolem loga, do kterého nesmí zasahovat cizí prvky)
- Příklady špatného použití loga
- Přípustné způsoby použití loga
- Stanovení firemního písma, fontu, velikosti, řezu
- Určení základní firemní barvy (barev)
Pokud si necháte vytvořit logo, které bude kvalitní, upoutá a bude snadno vizuálně zapamatovatelné, vaši zákaznici si vás dokáží s logem snadno spojit a mohou se s ním sami identifikovat.