Určitě jste se již setkali s tím, že vám Facebook odmítl reklamu, protože obrázek nesplňoval požadavky. Obvykle z důvodu příliš velkého podílu textu v obrázku. Nyní chce jít, ale Facebook ve své kontrole dál a zaměří se i na „vyčištění“ obrázků v běžných nesponzorovaných příspěvcích.
Facebook je přinucen (ať už tlaky regulátorů nebo vlastní touhou po kvalitnějším obsahu) k větší kontrole všech příspěvků, které jsou na jeho timeline umisťovány. Zaměřuje tak svou pozornost na nevhodný vizuální obsah. Protože takovou kontrolu není možné provádět ručně, vyvíjí softwarové nástroje, které takovou kontrolu interně umožní.
Jak jste si možná jako inzerenti Facebook reklam všimli, došlo ke znevýhodňování reklam, které mají nižší kvalitu a kvantitu zobrazení. Nelíbí se mu také inzeráty na propagaci rychlého výdělku, kryptoměn, alkoholu, tabákových výrobků, reklamy které jakýmkoliv způsobem znevýhodňují určitou skupinu obyvatel. Má již také nasazeny nástroje, které dokáží identifikovat nelegální nebo ukradený obsah.
Na bázi strojového učení se snaží rozpoznávat jednotlivé vložené fotografie a vyhodnocovat je. Pokud jde o nevhodný obsah, zašle takový obsah ke kontrole a případně ho smaže.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
Ke kontrole obrázků je využíváno pokročilého rozpoznávání OCR. Pomocí kterého dochází k porovnání logické souvislosti textů v obrázcích s obsahem článku a metadat indentifikovaných obrázků.
Podívejte se, jak je vlastní ověřování u Facebooku prováděno: