• Vytvořit e-shop
  • Vytvořit web
  • E-shop kdekoli
  • Dropshipping
  • Pokladní systém EET
  • Inspirace pro podnikání
  • Externí sklad
  • Dopravomat
MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání
  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti

MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání

  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti
Marketing

NEPODCEŇUJTE REKLAMU KLASICKOU POŠTOU

napsal admin Leden 23, 2019

I v dnešní digitální době, kde prim v zasílání reklamních sdělení hraje emailový newsletter, je dobré nezapomínat na „staré“ metody oslovení zákazníků. Podívejme se na možnosti doručování reklamních zpráv pomocí propagačních letáků nebo dopisů v papírové formě do poštovních schránek.

MARKETING

Tato klasická reklama může zasáhnout svým sdělením nejbližší okolí podnikatele nebo lze tuto metodu využít pro profesionální oslovení velké cílové skupiny zákazníků. Pojďme se podívat na možnosti, výhody a nevýhody.

Doručování dopisů nebo reklamních materiálů do schránek je částečně na  ústupu. Možná trochu neoprávněně. Může jít o jednu z nejlevnějších metod propagace, například pro začínajícího podnikatele. Nevýhodou je velmi špatná měřitelnost úspěšnosti takové kampaně. Záleží na tom, jak tuto propagaci uchopíte a provedete.

REKLAMNÍ LETÁKY

První co vás zřejmě napadne v tomto propagačním médiu – budou reklamní letáky vložené do poštovních schránek. Jak to můžete zrealizovat? Existují prakticky 2 možné cesty:

Vaše letáky předáte firmě, která se roznosem zabývá a ta se o celý roznos postará sama.
Výhody – bude to rychlé a pokryjete snadno velké území.
Nevýhody – roznos letáků musíte samozřejmě zaplatit a pravděpodobně se váš letáček „ztratí“ mezi dalšími reklamními materiály, které budou současně roznášeny s vaší propagací.
Výsledek – zřejmě nebude příliš fantastický. Ale měl by se vám vyplatit. Proč jinak by vás stále dokola lokální supermarkety touto reklamou bombardovaly? Protože se jim to vyplatí.

Sami si zajistíte roznos letáků.
Výhody – náklady takové propagace se omezí pouze na tisk letáků. Vlastní roznos do schránek tak zůstane jen na vás (a vaší rodině).  Pokud provozujete lokální byznys, který je závislý na zákaznících z okolí, půjde zřejmě o nejlepší a nejjednodušší způsob propagace.
Nevýhody – Časově náročná činnost, které budete muset věnovat možná až několik dnů. Zřejmě se nedostanete ke schránkám, které jsou umístěny uvnitř velkých panelových domů.
Výsledek – může být překvapivě dobrý. Pokud zákazníci naleznou ve schránce pouze vám letáček, budou mu zřejmě věnovat větší pozornost.
Tip – nechte svůj letáček trochu „koukat“ ze schránky, jeho efektivita se tak zvýší.

Pokud se pustíte do roznosu letáků sami, pozor na schránky označené samolepkami „Nechci reklamu“, toto je potřeba opravdu dodržovat,  v opačném případě se můžete dostat do problémů se zákonem. Naopak ale, můžete vaší propagaci vložit do schránky každému.


ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.

Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.

Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):

Šablona KRYPTONIT  Šablona ETHERUM  Šablona ZINCUM  Šablona CUPRUM

DOPISY

Pokud se rozhodnete pro profi řešení, využijte zasilatelských firem, které se vám postarají o roznos vašich dopisů. Pomohou vám s tvorbou databáze adres, některé firmy takovými databázemi přímo disponují. Zacílit budete moci na soukromé osoby nebo třeba na firmy dle oboru podnikání. Firem, které se zabývají distribucí adresných dopisů je několik – například přímo Česká pošta nebo Media Servis.

Cena takové služby bude záviset na tom, kolik dopisů se rozhodnete rozeslat. Při velkých objemech, cca 30.000 dopisů vám nepřijde roznos vašeho dopisu včetně tisku vloženého listu a potisku obálky na více než 10 Kč. Samozřejmě bude záležet na vašich vyjednávacích schopnostech.

Výhody: dopisu, který adresát nalezne ve své schránce, bude věnována daleko větší pozornost než obyčejnému propagačnímu letáku. Adresát si už na obálce zobrazí vaše logo (1. zásah), ve většině případů ho otevře a přečte (2. zásah) a pak už jen záleží na atraktivitě vaší nabídky pro něj, zda vaši službu využije nebo ne.
Nevýhody: samozřejmě vyšší cena. Pokud jste začínající podnikatel, zřejmě to nebude to pravé pro vás.
Výsledek: celkový zásah na adresáty bude velmi výrazný. Bude ovšem výrazně záviset na tom jak celou propagaci pojmete, nakolik zaujmete vašim sdělením vybrané adresáty.

Dopisem můžete oslovit adresáty bez předchozího souhlasu. Oproti emailovému newsletteru nemají adresáti možnost se z takového zasílání odhlásit (pouze mohou na svou schránku nalepit samolepku s odmítáním všech reklamních sdělení). Pokud zatím nedisponujete vlastní emailovou databázi zákazníků nebo chcete cílit geograficky, může jít o velmi dobrý propagační způsob pro vaši firmu.

pošta
0 komentář
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
admin

předcházející článek
PSYCHOLOGIE CEN KONČÍCÍCH NA „9“ a „0“
další článek
TIP NA PODNIKÁNÍ: ZMRZLÉ JOGURTY

Také by se vám mohlo líbit

JAK STÁHNOUT VIDEO Z YOUTUBE

Červen 4, 2019

Priming – manipulativní technika v marketingu a nejen...

Září 27, 2018

PSYCHOLOGIE CEN KONČÍCÍCH NA „9“ a „0“

Leden 22, 2019

VYUŽIJTE WIFI MARKETING

Únor 7, 2019

CO JE TO UPSELLING? A JAK HO VYUŽÍT...

Prosinec 11, 2018

CO JE TO HAUL VIDEO

Březen 29, 2019

Marketingové trendy v roce 2020

Leden 10, 2020

ČÍM ZÁKAZNÍKY PŘITÁHNOUT DO KAMENNÉ PRODEJNY

Květen 24, 2019

10 VLASTNOSTÍ ÚSPĚŠNÝCH OBCHODNÍKŮ

Březen 25, 2019

ZNÁTE TERMÍN „POP-UP OBCHOD“?

Duben 29, 2019

FAKTURUJTE ZDARMA



TVORBA FAKTUR ZDARMA
online, rychle, snadno, bez registrace. 

Vyzkoušejte online tvorbu faktur od Bohemiasoftu.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 1

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 2

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
  • 4

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 5

    10 TIPŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Září 27, 2018
  • 6

    3 bezplatné nástroje pro tvorbu grafiky

    Červenec 31, 2018
  • 7

    JAKÉ PODNIKÁNÍ FRČÍ V USA

    Listopad 1, 2018
  • 8

    Podnikatelská panička

    Srpen 31, 2018
  • 9

    PŘIVÝDĚLEK ALIAS „BOKOVKA“

    Leden 9, 2019
  • 10

    TVORBA LOGA – ZDARMA

    Říjen 12, 2018

Nejnovější komentáře

  • Antonín: Jak nahradit nedostatkovou webkameru
  • Klára: 21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA
  • Martin: Podmínky podnikání v Česku – je to čím dál horší
  • Martin: Jak začít online podnikání
  • Jan: ČASOVÁ OSA V GOOGLE MAPS

Sledujte nás na Facebooku

Bohemiasoft

Štítky

3. a 4. vlna EET (7) banky (5) blog (8) cenotvorba (5) covid-19 (6) CSS (6) daně (14) DPH (6) EET (16) EET 2020 (7) eshop (40) extra tip (8) facebook (18) fakturace (9) faktury online (9) faktury zdarma (7) franchising (7) fulfillment (10) Google (11) Google Disk (7) HTML (6) inspirace (13) kancelářské aplikace (4) koronavirus (9) marketing (9) nápady na podnikání (23) návštěvnost (5) obrázky (5) platební brána (7) platební karta (6) podnikání (4) SEO (5) sklad (8) sociální sítě (9) software (5) start podnikání (25) startup (13) tvorba eshopu (53) tvorba webu (48) videa (5) web (14) webareal (21) wordpress (4) zaměstnanci (6) zombeek (28)

O NÁS – BOHEMIASOFT s.r.o.

Jsme tvůrci tohoto magazínu. Snažíme se zprostředkovat a předat ty nejlepší informace pro usnadnění vašeho podnikání. Chcete nám v naší práci pomáhat? Máte zkušenosti z podnikání, o které byste se rádi podělili? Chcete zveřejnit svůj příběh v rubrike Inspirace? Napište nám na info@bohemiasoft.cz, domluvíme se. Děkujeme.

Oblibené články

  • 1

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 2

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
Promotion Image

START PODNIKÁN

Promotion Image

INSPIRACE

  • Facebook
  • Email

@2018 - Bohemiasoft. All Right Reserved.


Nahoru