Guerilla marketing (partizánský marketing) je nekonvenční, šokující, venkovní reklama, která se snaží upoutat a jejím cílem je co nejefektivnější způsob propagace, s co největším dosahem. Úspěšné reklamy se mnohdy stávají až kultovními a mají široký dopad.
Ke guerillové reklamě se uchylují nejen firmy, které mají omezený rozpočet na reklamu, ale i firmy velké, které pochopili, že ve stávajícím světě, který je reklamou doslova přehlcen, je nutné hledat nové progresivní formáty reklam.
Vytvořit nápaditou guerillovou reklamu není jednoduché. Hlavní je nápad a provedení. Ne každá reklama se povede. Tento způsob propagace, je extrémně vhodný pro menší firmy, které mohou svou nápaditostí a kreativitou dohnat vetší konkurenty i s jejich menším rozpočtem.
Podívejte se pro inspiraci na guerillové reklamy, které zaujaly a splnily svůj cíl: