Přemýšlíte jak nejlépe nastavit zacílení vašich kampaní na Facebooku? Podle pohlaví, věku, zájmů? A vychází vám databáze lidí, která obsahuje třeba milión osob? To není opravdu příliš optimální nastavení a také zřejmě nebude příliš efektivní. Ukážeme vám lepší postup.
Vytvořte si sami a rychle databázi uživatelů, kteří jsou nejpodobnější vašim stávajícím zákazníkům. A existuje u nich tak velká šance, že se i jim bude líbit váš produkt nebo služba. Pojďme si ukázat kompletní návod.
VLASTNÍ OKRUH UŽIVATELŮ
Pokud již nějakou dobu budujete okruh svých fanouškou na Facebooku, určitě víte, že právě tito věrní uživatelé, které zajímá to, co na sociální síti zveřejňujete, jsou pro vaši firmu nejdůležitější. Zajímají je vaše produkty nebo služba, sledují vás, komentují vaši příspěvky, lajkují. Jen je trochu časově i finančně náročné, takové zákazníky najít.
Naštěstí Facebook nabízí velmi efektivní funkci, pomocí které můžete snadno vytvořit novou databázi uživatelů, kteří jsou nejpodobnější vašim stávajícím uživatelům. Opravdu to funguje a můžete takto velmi rychle a snadno získat velký počet nových zákazníků.
VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a NAVŽDY zdarma. Velmi jednoduché ovládání, vystavit fakturu zvládne každý, rozeslání emailem na jedno kliknutí.
Více informací ZDE
PODROBNÝ NÁVOD NA VYTVOŘENÍ OKRUHU OPTIMÁLNÍCH UŽIVATELŮ
Ve správci reklam, vytvořte novou reklamu a v sekci OKRUH UŽIVATELŮ klikněte na odkaz „Vytvořit nový“ a dále v kontextovém menu zvolte „Podobný okruh uživatelů“:
Po této volbě je vyvoláno nové okno, ve kterém klikněte na první políčku „Zdroj“ (1), přepněte se do druhé záložky „Další zdroje“ (2) a z roletky vašich stránek zvolte FB stránku, z jejíž uživatelů chcete vytvořit nový okruh podobných uživatelů:
Vytvoří se vám nový okruh uživatelů obvykle o velikosti cca 50.000 navržených ke sledování. Tito uživatelé jsou téměř „identická dvojčata“ k vašim stávajícím fanouškům. Pokud chcete jejich počet ještě zvětšit, můžete tak učinit pomocí posouvání kolečka (1) na vyšší hodnoty. Každým posunutím se vám počet takto dohledaných optimálních uživatelů zvýší dvojnásobně, ovšem kvalita takto dohledaných uživatelů se bude snižovat. Je jen na vás a na vašem testování, jaký rozsah uživatelů zvolíte. Doporučili bychom nejprve vyzkoušet nejmenší skupinu, těch nejpodobnějších uživatelů a postupně ji případně v dalších reklamách zvyšovat. Pro potvrzení výběru klikněte (1) na tlačítko „Vytvořit okruh uživatelů“:
Po kliknutí na toto tlačítko se toto okno zavře a přesunete se zpátky na zadávání okruhu uživatelů:
Jak vidíte, je vaše volba vložena jako „Podobné“. A můžete již pokračovat v zadávání FB reklamy tak, jak jste zvyklí.
Ovšem zaručujeme vám, že tentokrát bude efektivita této reklamy větší než obvykle!