Píšete pravidelně příspěvky na blog a na sociální sítě? Určitě děláte dobře. Co ale psát, když nemáte žádný nápad na článek, žádnou inspiraci?
Většina podnikatelů není profesionálními spisovateli nebo grafomany. Přesto je pro podnikání dobré pravidelně publikovat články na firemním blogu a Facebooku. Pravidelně! V pravidelnosti je krása. Jakmile si uživatelé zvykna na to, že třeba každé pondělí najdou na vašem blogu nový článek, budou naštvaní, pokud se tak nestane. Co ale dělat, pokud zrovna nevíte co psát? Přinášíme vám 10 tipů.
INSPIRACE V MINULOSTI
Projděte si, co zajímavého jste v minulém týdnu zažili, co by mohlo být užitečné i pro vaše čtenáře. Určitě najdete nějakou situaci, kterou stojí za to publikovat. A když ne v uplynulém týdnu, zkuste zapátrat v paměti ještě hlouběji.
ČASTÉ DOTAZY
Odpovídáte stále dokola zákazníkům nebo vašim obchodním partnerům na stejné dotazy? To je skvělé, je to totiž něco, co je zajímá. Zkuste několik nejčastějších dotazů zveřejnit a přidejte k nim odpovědi.
REFERENCE
Získali jste nového spokojeného zákazníka, který vaši službu pochválil? Využijte toho a sepište krátký článek o tom, jak jste zákazníka získali, jak jste mu vyšli s jeho přáními vstříc a citujte jeho slova, kterými vás chválí.
NOVINKY
Máte nový produkt, vylepšení služby, byť jen nepatrné? Skvělé. Rozhlašte to ihned do světa. Popište důvody, které vás vedly k této inovaci, jak souvisí s vašimi stávajícími produkty, historii nasazení novinky – od prvního impulsu pro její realizaci, až po vypuštění mezi zákazníky.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
SDÍLENÍ
Sdílejte zajímavé články nebo myšlenky. Nemusí to být nic převratného, jen zkrátka udělejte propagaci tomu, čemu věříte a co by mohlo být zajímavé i pro vaše zákazníky.
STATISTIKY
Vytvořte statistiky zajímavých údajů z vašeho podnikání. Například jak v čase roste počet prodaných produktů, dle určitých kategorií, jak roste počet vašich zákazníků. Který měsíc v roce je pro vaši firmu nejlepší…
HISTORIE
Pište články ve stylu „Přesně před 3 roky jsme ….“, věrní zákazníci rádi sledují vývoj firmy a její progresivní růst. Nemusíte se jen chlubit úspěchy, ale můžete také sepsat to, co se vám nepovedlo, s patřičným zhodnocením a poučením do budoucna.
CITÁTY
Možná jste si toho také všimli, ale jedním z nejpopulárnějších postů na sociálních sítích jsou inspirativní citáty od slavných osobností. Není na škodu občas toho využít.
OSVĚDČENÍ, ŠKOLENÍ
Zúčastnili jste se školení, zvýšení kvalifikace? Povězte o tom vašim čtenářům. Zhodnoťte proběhlý kurz, popište co to vám i vašim zákazníkům přinese. Jen ať je vidět, že na sobě pracujete.
TÝM
Začněte s popisem jednotlivých kolegů ve vašem týmu. Vytvořte jejich medailonky, zveřejněte jejich odbornost, fotografii, jejich koníčky, zájmy a motivaci pracovat ve vaší firmě. Možná se tak i vy sami dozvíte o svých spolupracovnících 20mnoho zajímavého.