Jakým způsobem oslovujete zákazníky? Pravděpodobně pomocí emailových newsletterů. Jistě, je to metoda, která je prověřená. Ale jaké procento adresátů si váš email skutečně otevře a přečte? Bude to nějakých 10 – 20%. Pomocí chatbotu se můžete dostat i přes 80% !!
Zasílání automatických zpráv pomocí chatbota na Messenger je poměrně nová marketingová technika. Pojďme se podívat na několik důvodů, proč byste tomu měli věnovat ve své firmě pozornost.
CO JE TO CHATBOT
Chat + robot = chatbot. Aplikace, která dokáže na základě nastavených pravidel komunikovat s uživatelem. Může mu dávat na vývěr z několika otázek a k těm následně přiřadit odpovídající odpovědi. Ovšem největší kouzlo chatbotů spočívá v jejich možnosti pracovat na Facebook Messengeru. Ukažme si proč a co vám to může přinést.
PROČ MESSENGER
Chatovací aplikace jsou hitem posledních let. Po WhatsApp přišel Facebook s jeho Messengerem. A vzhledem k tomu, že ho každý měsíc používá téměř 1,5 miliardy uživatelů po celém světě, lze říct, že jde o opravdu velmi silný nástroj. Jen si zkuste sami spočítat, kolik jste za poslední měsíc poslali SMSek, kolik zpráv přes Messenger a kolik třeba přes WhatsApp? Pravděpodobně to bude přes Messenger o řád více.
Navíc je velkou výhodou, oproti emailové komunikaci, že uživatelé prozatím berou Messenger, jako nástroj, který není zahlcený reklamami a věnují proto každé zprávě velkou pozornost. Což se v případě emailů již dávno neděje a většina firemní propagace skončí bez otevření v koši.
Dalším plusem pro Messenger je to, že obvykle na něm vaši zákazníci mají pouze jeden profil. Ten který skutečně používají. A zneužít Messenger pro firemní spamování prakticky není možné, Facebook si toto slušně hlídá.
VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a NAVŽDY zdarma. Velmi jednoduché ovládání, vystavit fakturu zvládne každý, rozeslání emailem na jedno kliknutí.
Více informací ZDE
PERSONALIZOVANÁ KOMUNIKACE
Pomocí Chatbotu můžete opravdu s každý zákazníkem komunikovat jednotlivě a pochopit tak jeho požadavky a co ho ve skutečnosti zajímá. Takže jednomu zákazníkovi můžete nabídnou lyže v akční nabídce a jinému třeba profesionální jízdní kolo. Stačí mít jen správně nastavený chatbot.
A to není všechno. Nejen, že můžete pomocí chatbotu zjistit zákazníkovo preference a tomu přizpůsobit aktuální komunikaci, ale můžete mu i odpovídajícím způsobem optimálně dávkovat zasílání dalších zpráv.
Výhoda chatbotů je zcela jasná. Nezaspěte tento trend, který ještě zdaleka není využíván tak, jak by mohl být. Předběhněte vaši konkurenci!
V některém z dalších článků vám ukážeme, jak si bez programování zřídit a používat chatbota na Messengeru. Sledujte nás.