Pokud spravujete firemní sociální sítě a děláte to bez jakéhokoliv externího nástroje, je dost dobře možné, že výsledky vašeho počínání nebudou příliš valné nebo touto prací strávíte většinu pracovního dne. Proto jsme pro vás vytvořili seznam 10 nejlepších a nejpraktičtějších nástrojů pro správu sociálních médií. Všechny tyto nástroje vám pomohou pracovat kvalitněji a snadněji.
PODNIKATELÉ SOBĚ – Facebooková skupina pouze pro podnikatele.
Sdílení podnikatelských zkušeností, výměna názorů, rady a tipy od podnikatelů pro podnikatele.
1. BuzzSumo
Docházejí vám nápady co psát na sociálních médií? BuzzSumo je perfektní generátor nápadů na nová témata. Stačí zadat téma a projít si dostupné návrhy ke sdílení.
Sdílet můžete články, infografiku, videa, rozhovory… Můžete hledat články podle klíčových slov, podle témat a začít je sledovat přímo v systému BuzzSumo, kde také můžete sledovat články vaší konkurence.
2.Post Planner
Post Planner je velmi silným nástrojem pro plánování článků třeba na facebooku. Nabízí toho za nízkou cenu překvapivě mnoho. Vyhledává relevantní články na facebooku a twitteru podlé vámi zadaného tématu, trendu, klíčového slova, hashtagu. Tento nástroj také dá každému obsahu své hodnocení výkonu. Toto hodnocení, které je založeno na vlastních algoritmech Post Planneru, pomáhá určit, zda příspěvek stojí za sdílení (velmi dobrá funkce!).
3. Sprout Social
Sprout Social je jedním z nejlepších nástrojů pro správu sociálních médií, který používá více než 19.000 firem. Ať už jste malý podnik se zaměřením na několik sítí sociálních médií, agenturu spravující více značek nebo velká firma, Sprout Social vám drasticky pomůže ušetřit čas a splnit každodenní propagaci na sociálních médiích.
4. Hootsuite
Hootsuite umožňuje připojit, sledovat a naplánovat příspěvky pro 35 různých sociálních sítí. Jde o největšího konkurenta Sprout Social. Oba tyto nástroje jsou si velmi podobné a stejně tak fantastické, nabízejí celou řadu funkcí sociálních médií.
Kromě podobností těchto 2 nástrojů existuje ale několik funkcí, které Hootsuite odlišují:
- Hootsuite má až 3 profily sociálních médií.
- Sprout Social, pokud jde o jazyky, je zcela mezinárodní. Hootsuite je v tomto směru mírně omezený, ale ne příliš.
- Hootsuite má obrovský seznam programů, s nimiž se integruje, jako jsou Salesforce, Marketo a SocialFlow. Sprout Social se integruje se všemi sociálními mediálními sítěmi a pak jen s pěti dalšími (Uservoice, Bitly, Feedly, Zendesk a Google Analytics).
- Když se přihlásíte, oba jejich dashboardy vypadají úplně jinak. Hootsuite nabízí více širokoúhlého přístupu představujícího vše, co potřebujete vidět (naplánované příspěvky, zmínky o značce, …).
5. SOCi
SOCi je dalším skvělým plánovacím nástrojem pro sociální média, i když nabízejí něco trochu jiného než běžné sociální plány jakou Hootsuite a Sprout Social. Jeho nejlepších částí je SOCi Content Center. Zde SOCi hodnotí sociální web pomocí svých jedinečných algoritmů, aby vám řekl, jaký sociální obsah je zajímavý a který se nevyplatí sledovat. SOCi vám poté poskytne číselné skóre a doporučení týkající se příspěvků. Kromě nápadů na obsah ke sdílení také poskytuje kontrolu a správu reputace v sociální oblasti, generování potenciálních zákazníků, podávání zpráv a další užitečné funkce.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
6. Social Bakers
Toto (původně český) nástroj, by měl mít každý správce sociálních médií. Bez ohledu na to, jaký nástroj pro plánování používáte, jde se o nástroj, do kterého se chcete denně přihlásit, abyste získali přístup ke všemu, co potřebujete vědět o svých sociálních profilech. Se Social Bakers získáte náhledy v reálném čase pro Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube a LinkedIn. Na jedné platformě můžete sledovat interakci, sdílet zprávy a zobrazovat výsledky sociální reklamy.
Tento nástroj se sociálními médii však dělá více než jen měření analytiky. Můžete vytvářet přehledy a porovnávat výkon až 10 profilů sociálních médií najednou, což znamená, že můžete sledovat své konkurenty a / nebo sociální výkonnost odvětví.
7. MeetEdgar
Používání MeetEdgaru je hodně zábavné. Můžete si vybrat témata, jako třeba recepty, vtipy nebo dotazy a naplánujte tyto typy témat tak, aby byly publikovány v libovolných dnech. MeetEdgar přidá trochu více zábavy do vašich sociálních médií. Publikuje pouze obsah, o kterém si „Edgar“ myslí, že je slibný.
Jednou z nejlepších funkcí MeetEdgar je, že jakmile jsou vaše oblíbená témata definována a naplánována, Edgar zajistí, že se obsah nikdy nevyčerpá. Nemusíte tedy neustále doplňovat nebo vybírat nová témata. Edgar to udělá za vás.
8. Foursixty
Eshopy a uživatelé Instagramu budou mít rádi Foursixty. Jedná se o nástroj určený pro maloobchodníky, kteří chtějí sdílet obsah generovaný uživateli z Instagramu na svých webových stránkách, což pomáhá zvýšit prodej a sledovat jejich značku.
Myšlenkou Foursixty je představit produkty společnosti uvedením příspěvků na Instagramu, které uživatelé sdílejí a označují. Zobrazení produktu na Instagramu lze přizpůsobit a zobrazit na nákupních stránkách, e-mailových zpravodajích a téměř kdekoli, kam můžete vložit kód. Zobrazení těchto příspěvků na Instagramu pomáhá kupujícím, aby přidali do košíku další položky a pokračovali na Instagramu.
9. TweetReach
TweetReach nabízí vše, co potřebujete vědět, pokud jde o výkon a engagement na Twitteru. Nedávno se rozšířil o Union Metrics a nyní také poskytuje analýzy pro Instagram a Facebook.
10. TweetDeck
Spravovuje více profilů na Twitteru? TweetDeck je desktopový Twitter klient. Stejně jako ostatní aplikace pro Twitter komunikuje s jeho API, čímž uživatelům umožňuje odesílat a přijímat tweety a zobrazovat profily uživatelů.
Organizuje váš účet na Twitteru vytvořením sbírek, seznamů souborů, vyhledávání, aktivity a dalších. Sleduje témata, události a hashtagy, které vám pomohou s monitorováním značky a umožňuje vám tweetovat, sledovat z jednoho dashboardu. TweetDeck zcela odstraní potíže s přihlášením a odhlášením.
VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a zdarma.