Instagram se konečně odhodlal a spustil přímé nákupy ve své aplikaci. Pro eshopy se tak otevírá nový zajímavý prodejní kanál.
Této funkci Instagram říká Instagram Checkout a zatím je dostupná pouze v beta provozu, v USA a pouze vybraným eshopům. Podívejme se, čeho se snad již brzy dočkáme i my všichni ostatní.
Jak to tedy na Instagramu funguje?
Pokud příspěvek zobrazuje produkty k zakoupení, kliknete na tlačítko “Checkout on Instagram”, a následně již budete moci pokračovat podobně, jako v klasickém eshopu. Zvolit tak budete moci například barvu, velikost případně další parametry zvoleného produktu. V další kroku pak zvolíte způsob dopravy, zadáte doručovací adresu a také uhradíte váš nákup. A to buď pomocí vaší bankovní karty nebo přes platební bránu PayPal. Bez jakékoliv nutnosti navštívit vlastní eshop. Celou nákupní transakci vykonáte v prostředí Instagramu.
Více informací můžete získat v nápovědě Instagramu.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
Jak jsme již uvedli, tato funkce je prozatím v beta verzi a jen pro pozvané firmy. O tom, že budou mít firmy o nakupování v Instagramu zájem, svědčí již první zapojené známé firmy, jako například Nide, Adidas, Dior, H&M, Prada, Zara a další retailové ikony.