Konference Reshoper se koná již tento čtvrtek 30. ledna 2020 na v PVO EXPO v Praze. Jde o největší českou e-commerce konferenci a veltrh, které si nesmíte nechat ujít. Místo, kde získáte nové dodavatele a obchodní partnery. Den nabitý přednáškami a workshopy. Pro e‑shopaře, marketéry i pro ty, kteří o založení e‑shopu teprve přemýšlejí.
PODNIKATELÉ SOBĚ – Facebooková skupina pouze pro podnikatele.
Sdílení podnikatelských zkušeností, výměna názorů, rady a tipy od podnikatelů pro podnikatele.
KONFERENCE
Letošní konference cílí na všechny majitele (ať už stávající nebo budoucí) internetových obchodů, kteří chtějí nad rozvojem svého eshopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky. Většina přednášek bude postavena na unikátních datech, výzkumech a analýzách vytvořených právě pro Reshoper. Podívejte se na přehled všech 9 připravovaných přednášek:
12:00 – 12:30 VELKÁ STUDIE ČESKÉHO E‑COMMERCE INSTAGRAMU – CO DÁVÁ STRATEGICKY SMYSL A CO NE?
Vzpomínáte si na naši velkou studii všech českých e‑shopů na Instagramu? Letos ji několikanásobně rozšíříme a doplníme o analýzu hashtagů, IGTV videí, a o informace o způsobu a časování příspěvků. Vše doplníme o klientská data a podíváme se na to, čemu se skutečně vyplatí věnovat a nad čím můžete jenom mávnout rukou. Analýzu a její prezentaci přednese Jindra Fáborský z Marketing Festivalu a Kristína Šuvadová z agentury 6clickz.
12:30 – 13:00 STUDIE: JAK SE ČESKÝM E‑SHOPŮM V ROCE 2019 DAŘILO V SEO A JAK SE Z TOHO POUČIT
Na základě srovnávacích dat za poslední rok Filip objevil mnoho (ne)úspěšných e‑shopů, které zapracovaly na svém SEO a viditelnosti ve vyhledávačích. Během této přednášky se s vámi podělí o to, které e‑shopy zažily výrazný růst či pád a co k tomu vedlo. Namísto jedné případovky vám naservíruje mnoho příběhů a ukáže, které kroky vám ve vyhledávačích opravdu pomohou a které povedou k propadu.
13:30 – 14:00 STUDIE: VRÁTILI JSME ZBOŽÍ DO 30 ČESKÝCH I ZAHRANIČNÍCH E‑SHOPŮ. NA CO JSME PŘIŠLI?
Po prodeji vlastního e‑shopu Petr založil společnost Retino, která pomáhá e‑shopům ve 4 zemích zpracovávat vratky a reklamace. Nyní spojil síly s Honzou Kvasničkou, aby společně otestovali proces vracení zboží do 30 českých i zahraničních e‑shopů. V Petrově přednášce se dozvíte, na co spolu s Honzou přišli a jaké ponaučení si z toho vzít pro svůj vlastní e‑shop.
14:00 – 14:30 VÝZKUM: ČESKÉ E‑SHOPY A ZÁKAZNÍCI. JAK JIM LÉPE POROZUMĚT A JAKÉ METODY K TOMU VYUŽÍT?
Z výzkumu, který Honza a Matez dělali mezi e‑shop konzultanty a marketéry, vyplynulo, že by české e‑shopy měly mimo jiné zapracovat na lepším poznání svých (potenciálních) zákazníků. Pomůže jim to v mnoha ohledech: odliší se od konkurence, vylepší svou nabídku i služby, budou tvořit zajímavější obsah nebo lépe cílit reklamu. V přednášce kluků z Makevisionu se proto dozvíte, co může malý, střední i velký e‑shop udělat pro lepší poznání a pochopení svých zákazníků. Řeknou vám, kdy a pro co se vám hodí dotazník, online focus group, reprezentativní výzkum nebo analýza zákaznických dat.
15:30 – 16:00 KONEC E‑SHOPŮ V ČECHÁCH
Kam míří světový online retail a jak si tyto trendy stojí v kontextu České republiky a střední Evropy? Značky zkracují řetězec cesty zboží k zákazníkovi, všichni řeší last mile, každý větší hráč plánuje přerod v marketplace a v Asii skoro nikdo nenakupuje jinak, než přes mobil. Cirkulární a sdílená ekonomika straší některé výrobce a retailery, zatímco jiní na její trend vesele naskakují. Místo online a offline se realitou stal onlife, zatímco ti pomalejší mluví o multichannelu. Co ukazují data a jaké jsou podklady ze zahraničí? Jenda prozradí, čemu bychom nyní opravdu měli věnovat pozornost.
16:00 – 16:30 GERMAN E‑SHOPS AT THE TIME OF MARKETPLACE TRANSFORMATION. WHICH OF THEM SURVIVED AND HOW TO PREPARE FOR THE CHANGE IN CZECHIA?
How had been the German market developing before the “marketplace era” came, and how does it look today in Germany? Irene will introduce the German e‑shop history, then move smoothly to the current market analysis and give you a series of tips and advice, how Czech e‑shops should prepare for this incoming transformation. What business models will succeed, what type of goods is better to sell and what else to do practically? This lecture will be in English.
17:00 – 17:30 ŘÍZENÍ INVESTIC NEJEN DO MARKETINGU POMOCÍ PREDIKTIVNÍ ANALYTIKY
Nic není starší než včerejší noviny aneb klasické analytice již zvoní hrana. Rozhodovat se a analyzovat data z minulého období je určitě lepší než neznat svá data vůbec. Prediktvní analytika může být však daleko mocnější nástroj dostupný pro každý byznys. Milan vám během své přednášky představí několik use cases, kde dokázal díky prediktivní analytice dosáhnout nejenom požadovaných výsledků, ale také překonat nastavená očekávání.
17:30 – 18:00 STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ E‑SHOPU ANEB JAK SPRÁVNĚ ŘÍDIT MARKETING, VÝVOJ I ROZVOJ E‑SHOPU
Znáte to. Každý den se mění plány, vstupují nám do toho velká i malá rozhodnutí, díky kterým se původní plány mění nebo úplně odsouvají. Jak ale v tomto prostředí zaručit správný vývoj e‑shopu? Jak dodržovat marketingové aktivity a všechny své plány, abychom věděli, kam směřujeme nebo a jak si to správně časově rozvrhnout? V Honzově přednášce prozkoumáme ověřené cesty, jak zajistit správné plánování vývoje, marketingu i celkový rozvoj e‑shopu.
18:00 – 18:30 STUDIE: JAK ČESKÁ E‑COMMERCE ŘEŠÍ LOAJALITU SVÝCH ZÁKAZNÍKŮ?
Jak získat loajálního zákazníka a jak si ho udržet? To by mělo být v e‑commerce velké téma. Ale je to opravdu tak? Kolik e‑shopů má věrnostní program? Kolik energie věnují firmy na akvizici zákazníků a kolik skutečně dávají do retence? Víme, proč se k nám zákazníci opakovaně vracejí, máme na to systémy, data, lidi? Měříme vůbec výsledky věrnostních programů? Doposud se tomuto tématu nikdo do hloubky nevěnoval, a proto jsme se rozhodli tuto studii zpracovat a na Reshoperu odhalíme její výsledky. Díky stovkám odpovědí od širokého spektra českých e‑shopů nyní víme, jak e‑commerce scéna loajalitu řeší. Přiďjte si poslechnout Radkovu přednášku a porovnat se s trhem.
VELETRH
Součástí Reshoperu je již tradičně kromě konference také veletrh firem, které mají co do činění s e-commercí. Potkat se zde můžete s firmami, které vytváření eshopové platformy, tvůrci různých online nástrojů, dopravci, vyhledávači, platebními bránami, dodavateli zboží… Potkejte se s firmami, díky kterým váš e-shop vyroste! Vyzkoušejte si nové nástroje, zjistěte, jaké trendy hýbou e‑commerce světem nebo si vyjednejte lepší podmínky u stávajících dodavatelů. Firmy, které se veletrhu jistě zúčastní, naleznete na tomto obrázku:
NÁŠ TIP
Poprvé se konference zúčastní i eshopová platforma Webareal. cz. Pokud navštívíte její stánek č.51, můžete se dozvědět co nového tato firma chystá, jaké nové funkce bude co nevidět nasazovat, na co se můžete těšit. Pokusí se vás přesvědčit o kvalitách jejich řešení v porovnání s konkurencí. Setkat se budete moci s vedením firmy, zástupcem programátorů, obchodníků i technické podpory. Můžeme probrat vaše nápady na další vývoj systému nebo se jen zastavte “na kus řeči”. A navíc eshopaři, kteří uvažují o změně eshopového systému nebo teprve plánují start svého prvního eshopu, získají od Webarealu opravdu pěkný dárek na rozjezd!
Tak nezapomeňte – úspěšní eshopaři míří na Reshoper: 30. LEDNA 2020, PVA EXPO PRAHA, 8:00 – 18:00
VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a zdarma.