Software Field Service Management (FSM) pomáhá firmám provádět širokou škálu obchodních procesů. Od sledování zakázek, vybírání plateb, sledování vozového parku, řízení pracovní činnosti, plánování a dispečerské práce až třeba po zajištění bezpečnosti řidičů.
Software FSM zlepšuje koordinaci mezi ústředím, skladem a zaměstnanci v terénu tím, že šetří peníze i čas. Jednoduše řečeno pomáhá snímat data smysluplným způsobem, zvyšuje automatizaci a zároveň snižuje ruční zpracování a chyby a pomáhá zlepšovat řešené úkoly.
PODNIKATELÉ SOBĚ – Facebooková skupina pouze pro podnikatele.
Sdílení podnikatelských zkušeností, výměna názorů, rady a tipy od podnikatelů pro podnikatele.
Software pro správu služeb v terénu
Ve světě, který stále více hledá udržitelná řešení, poskytuje software FSM skvělou alternativu. Pomáhá omezit náklady na papír, tisk, palivo, energii, dopravu a balení. Přichází také s funkcemi, které se zabývají několika aspekty a lze je přizpůsobit tak, aby vyhovovaly vašemu obchodnímu modelu. Výhodou je také organizace pracovního postupu, elektronický dispečink, sledování zaměstnanců, správa zásob a centralizace vaší informační databáze. Všechny tyto nástroje jsou zvláště užitečné pro podniky pracující v sektoru služeb.
Cílem aplikací pro správu služeb v terénu je dosáhnout vyšší produktivity práce. Před investováním do tohoto softwaru, budete muset nejprve jednoznačně identifikovat své potřeby. Vzhledem k různým nabídkám na trhu budete muset určit, která aplikace nejlépe vyhovuje vašim konkrétním potřebám. Podívejte se na výběr z 10 nabízených programů, jejich možnosti a zaměření:
AI Field Management
AI Field Management je cloudové řešení, které pomáhá malým i velkým podnikům řídit a spolupracovat s terénními zaměstnanci. Tato platforma založená na AI umožňuje týmům sledovat informace o zákaznících, jako jsou jméno, kontaktní čísla, umístění, e-mailové adresy, kreditní karty a to jaký způsob komunikace tito zákazníci upřednostňují. Software také zahrnuje webový portál zákazníka, správu inventáře majetku, sledování času, mzdové zprávy a správu úloh. Umožňuje uživatelům sledovat tržby a provize a vytvářet přizpůsobené zprávy na základě vašich obchodních požadavků. Kromě toho obsahuje i aplikacemi pro Android a iOS, která umožňuje manažerům zapojit se v terénu do konverzací v reálném čase, což zvyšuje produktivitu napříč celým firemním procesem.
BuildOps
BuildOps je platforma oblíbená mezi instalatérskými a elektro společnostmi. Jako mobilní a webová aplikace pomáhá zefektivnit komunikaci mezi kancelářskými pracovníky a terénními techniky – zlepšuje jak provoz, tak i komfort zákazníků. Pomáhá automatizovat úlohy, projekty a opakující se služby za méně než 90 sekund. Podnikům jsou poskytovány automatizované zprávy v reálném čase, které monitorují činnost techniků a přijímají lepší obchodní rozhodnutí.
GeoOp
GeoOp se zaměřuje na zjednodušení operací pro firmy v každém směru . Má funkce, které zahrnují plánování v reálném čase, sledování stavu úkolů, sledování GPS, automatizaci, měření času a hlášení ziskovosti. Platforma také podporuje zvukové a obrazové soubory a SMS pro efektivnější komunikaci mezi manažery a terénními zaměstnanci. Kromě toho se může integrovat s řadou softwarových řešení třetích stran.
HouseCall
HouseCall je další FSM založený na cloudu, který pomáhá podnikům řídit různé aspekty jejich podnikání. Je vybaven nativní mobilní aplikací, která poskytuje více než 30 možností činností pro profesionály v oblasti domácích služeb a lze ji použít také ve všech podnikových prostředích.
Jobber
Jobber je řešení FSM, které společnostem umožňuje řídit různé aspekty jejich podnikání. Jobber je nabízen tak, aby byl ideální pro podniky v oblasti terénních úprav, péči o trávník, instalatérství nebo třeba úklid prostor. Mezi funkcemi, které Jobber nabízí, naleznete CRM, plánování práce, správu týmu a fakturaci.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
Kirona Field Service Management
Kirona Field Service Management je navržen tak, aby pomohl podnikům pokrýt všechny aspekty jejich životního cyklu správy terénních služeb. Je vybaven pro podporu různých odvětví, která zahrnují sociální bydlení, správu budov, maloobchod, služby pro domácnost a další. Kirona překlenuje bariéru v komunikaci mezi manažery a jejich týmem v terénu prostřednictvím zpráv v reálném čase. Nabízí řešení, jako je poskytování informací o nejrychlejších trasách, zákaznících a dalších relevantních datech. Tento software je dodáván s nástroji pro plánování a předpovídání, řízení práce, plánování a expedice, mobilní sledování a další.
ProntoForms
ProntoForms je intuitivní platforma nabízející bezpečné a škálovatelné rozhraní, které pomáhá snadno mobilizovat obchodní procesy. O jejích kvalitá svědčí i to, že ji využívá více než 3500 firem. ProntoForms automatizuje pracovní postupy, shromažďuje data v reálném čase, zpřístupňuje firemní data v terénu a synchronizuje informace v back-office systémech. Platforma má vlastní API, což usnadňuje její konfiguraci tak, aby ji bylo možno propojit s aplikacemi třetích stran.
SingleOps
SingleOps je určen pro podniky v ekologickém průmyslu, včetně terénních úprav, péče o stromy, péče o trávníky a zásobování krajiny. Dodává se s funkcemi, jako je CRM, odhady, plánování, pracovní příkazy, časové rozvrhy, fakturace, inventář, kalkulace nákladů a dalšími.
Trackerpal
Trackerpal je další cloudová platforma pro správu terénních služeb. Mezi jeho vlastnosti patří sledování pomocí GPS, optimalizace trasy, reporting a analytika, plánování trasy zaměstnanců a správa objednávek. Platforma Trackerpalu umožňuje uživatelům prohlížet si trasu, ujetou vzdálenost, protokoly hovorů a další historické údaje i stav prací reálném čase. Další užitečnou funkcí je jeho schopnost zachytit polohu a čas vašich zaměstnanců v terénu.
Verizon Connect
Verizon Connect je software pro správu a optimalizaci vozového parku. Platforma je dodávána s nástroji, které mohou podnikům pomoci sledovat jejich pracovníky a vozidla a snižovat tak výdaje na vozový park. Protože je vybaven terénními službami a plánovacími řešeními, pomáhá zajistit, aby všichni zaměstnanci v terénu byli maximálně vytěžování a aby byly všechny pracovní příkazy vyřizovány co nejdříve. Zahrnuje také aplikaci Work Mobile, kde zaměstnanci mohou získat nové pracovní příkazy, aktualizaci změn v reálném čase.
VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a zdarma.