Určitě jste již dávno přišli na to, že prostě musíte vytvářet kvalitní online obsah. Zvyšujete tím povědomí o sobě, své značce, budujete vztah se zákazníky, zlepšujete své SEO. A je zcela jedno zda tak činíte pomocí firemního blogu, vlogu nebo jakéhokoliv jiného online publikačního nástroje.
Aby ale tato snaha nevyšla naprázdno, musíte mít čtenáře. A čím více, tím lépe. A aby vás někdo četl, musí o vás vědět. Dnes se podíváme na to, jak pomocí několika bezplatných metod můžete zvýšit návštěvnost svého online obsahu.
PODNIKATELÉ SOBĚ – Facebooková skupina pouze pro podnikatele.
Sdílení podnikatelských zkušeností, výměna názorů, rady a tipy od podnikatelů pro podnikatele.
PUSH NOTIFIKACE
Push notifikace jsou krátká upozornění, formou vyskakovacích oznámení, která spravuje a zobrazuje přímo prohlížeč. Pokud tedy například zveřejníte nový článek, přijde čtenáři, který souhlasil se zasíláním těchto notifikací, zpráva o vašem novém článku. A takový uživatel ani v tu chvíli nemusí být na vašich stránkách.
Aby vaši čtenáři souhlasili se zasíláním notifikací, musí si být jisti tím, že o váš obsah opravdu stojí, že chtějí vědět co jste napsali nového. Ovšem pokud se vám toto podaří, máte zpola vyhráno. Z vašich čtenářů se stali vaší věrní a pravidelní čtenáři. A to je to, o co byste měli usilovat.
EMAILOVÝ NEWSLETTER
Informujte vaše čtenáře pomocí pravidelných newsletterů. Zasílejte například týdenní souhrn toho nejzajímavějšího, co jste napsali. Zvykněte si na pravidelnost. Rozesílejte newsletter vždy ve stejný den, ať se na něj vaši čtenáři těší a berou ho jako pravidelnou součást jejich informačních zdrojů. Sbírejte na vašich stránkách emaily pro zasílání vašich emailových zpravodajů.
ODKAZ V EMAILU
Kolik denně posíláte emailů? 20, 50 nebo dokonce 100? Proč nezahrnout odkaz na váš online obsah do patičky vašeho emailu? Ať příjemci vašich emailů vidí, že váš informační zdroj neberete na lehkou váhu, ale že jde o oficiální, hodnotný a vámi plně podporovaný blog, za kterým si stojíte.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
SPOLUPRÁCE NA PROPAGACI
Napsali jste ve vašem článku o nějakém službě, citovali jste v textu známou osobnost? Zkuste takového člověka, kterého jste zmínili v textu, požádat o propagaci vašeho článku. Ať na svém blogu, facebooku nebo twitteru upozorní na váš článek. Možná budete překvapeni, jak většina oslovených vašemu přání ráda vyhoví. A návštěvnost vašeho článku může dosáhnout nečekaného množství čtenářů, kteří vás doposud vůbec neznali.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Propagace vašeho příspěvku na sociálních médiích je stále velmi populárním a efektivním způsobem, jak dostat váš nový článek mezi čtenáře. Založte tématickou facebookovou skupinu, vytvářejte pro ní atraktivní obsah, upozorňujte na své články, propagujete celou skupinu a snažte se podporovat diskuzi mezi jednotlivými členy skupiny.
PLÁNUJTE
Lidé mají rádi pravidelnost a jistoty, na které se mohou spolehnout. Plánujte tedy i svůj obsah. Vytvořte si publikační pravidla pro zveřejňované články. Například každé ráno v 8 hodin najdou čtenáři nový článek, každý čtvrtek se budete věnovat stejnému tématu a v neděli zveřejníte video z workshopu. Pokud si takto naplánujete svá redakční pravidla, musíte je, ale dodržovat.