Vytvoření bezplatného WiFi hotspotu může pomoci vašemu marketingu. Jde o klasickou win-win situaci – přinese to výhody vám i vašim zákazníkům. Jak na to?
Máte svou provozovnu na rušném místě, navštíví váš obchod, restauraci, kavárnu nebo třeba fitness během dne velký počet zákazníků? V tom případě je pro vás pořízení WiFi bezplatného připojení ideální možností, jak všechny tyto uživatele ještě lépe oslovit s vaší nabídkou.
Cena mobilního připojení je v ČR stále ještě příliš vysoká na to, aby uživatelé mobilního připojení na něm trávili celý den. Mnozí jsou, ale již tak navyknuti, že po zasednutí do kavárny automaticky hledají bezplatnou WiFi síť. Krom toho, že poskytnutí této free služby vám může přinést nové zákazníky, lze toho využít i několika dalšími způsoby.
UVÍTACÍ STRÁNKA
Po připojení do vaší WiFi sítě bude uživatel automaticky přesměrován na vaší startovní, uvítací stránku. Tato stránka bude jednak fungovat jako brána pro přístup k internetu. Uživatel by zde měl mí možnost odsouhlasit podmínky použití vaší služby. Případně poskytne i svou e-mailovou adresu nebo přístup ke svému profilu na Facebooku, abyste mohl získat přístup k internetu (pozor na GDPR). A také byste měli připravit další marketingové nástroje, jak vašeho zákazníka co nejlépe propojit s vaší firmou. Nabízejí se hned 3 možnosti:
1. NEWSLETTER
Pokud uživatel zanechá na uvítací stránce svůj email, můžete mu začít zasílat pravidelné newslettery. Ve nichž můžete zákazníky informovat o akčních novinkách ve vaší nabídce nebo o nových produktech. Snadno tak získáte velmi důležitý komunikační kanál a propojení na nové zákazníky.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
2. REKLAMNÍ BANNERY, ODKAZY
Na úvodní reklamní stránku, na kterou bude zákazník přesměrován po jeho připojení, můžete také umístit reklamní bannery, videa, odkazy na vaše produkty. Také můžete tuto reklamní stránku nastavit tak, aby se zobrazovala několik vteřin povinně, před tím než vašeho zákazníka „pustíte“ do jeho „vlastního internetu“.
3. PROPOJENÍ SE SOCIÁLNÍ SÍTÍ
Také můžete návštěvníka vyzvat k návštěvě vašeho firemního Facebooku. Možná budete až mile překvapeni, kolik zákazníků této výzvy uposlechne.