To že o nás má Facebook spoustu osobních údajů není nic nového. Tyto údaje jsou pak ono pověstně „zlato“, které dává inzerentům možnost co nejpřesnějšího zacílení na cílovou skupinu zákazníků.
Pokud využíváte facebookové reklamy, určitě umíte cílit na věk uživatele, jeho bydliště, pohlaví, zájmy. Možná umíte i využívat podobná publika, návštěvníky webu. Pojďme se podívat na některé nepříliš známé nastavení a volby u demografických údajů, kde můžete vybírat příjemce reklam podle vzdělání, zaměstnání, vztahů, ale také dle životních událostí.
PODNIKATELÉ SOBĚ – Facebooková skupina pouze pro podnikatele.
Sdílení podnikatelských zkušeností, výměna názorů, rady a tipy od podnikatelů pro podnikatele.
U podrobného zacílení klikněte ve správci reklam na odkaz „Procházet“. Objeví se vám 3 možnosti Demografické údaje, Zájmy a Chování s vnořenými možnostmi.
Zajímavé zacílení nabízí sekce Přátelé. Tuto sekci můžete využít například v případě že provozujete prodej dárkových předmětů a chcete zacílit na potencionální zákazníky, kteří budou pravděpodobně kupovat dárek svým přátelům na facebooku:
Podobné nastavení využijete pro potřeby oslav různých výročí a výročí zasnoubení, které připomenete zasnoubený a vyzvete je k nějaké akci – třeba rezervaci ubytování pro společnou oslavu.
Velmi zajímavé možnosti najdete u sekce „Soccer“, pomocí které můžete cílit na fanoušky fotbalu. A to podle úrovně jejich „fanouškovství“. Jak Facebook pozná, kdo je velký a kdo malý fanda, to ale opravdu nevíme 😉 …
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
K čemu by šla použít tato volba je poměrně jasné – nabídka letenek, pojištění a všech souvisejících služeb spojených s cestováním.
Velmi, velmi vděčná a efektivní možnosti jsou u sekce „Měsíc narození“. Pokud postavíte vaší reklamu ve stylu „Blíží se ti narozeniny, není čas si konečně splnit sny a koupit si….“, nemůžete šlápnout vedle a reklama může být velmi výdělečná.
A na závěr jsme si nechali možné zacílení na rodiče s malými dětmi.Možnosti nastavení pro zacílení na různé věkové skupiny jsou velmi rozsáhlé a detailní. Pro prodejce dětského zboží k nezaplacení. Určitě doporučujeme k vyzkoušení: