• Vytvořit e-shop
  • Vytvořit web
  • E-shop kdekoli
  • Dropshipping
  • Pokladní systém EET
  • Inspirace pro podnikání
  • Externí sklad
  • Dopravomat
MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání
  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti

MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání

  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti
EshopMarketing

Jak vybudovat důvěru zákazníků ve váš eshop

napsal admin Březen 6, 2020
ESHOP

Budování důvěry v online nakupování je pro interntové obchody zcela zásadní. Zde je návod, jak získat opakované objednávky a jak vybudovat věrnost zákazníků eshopu.


PODNIKATELÉ SOBĚ – Facebooková skupina pouze pro podnikatele. 
Sdílení podnikatelských zkušeností, výměna názorů, rady a tipy od podnikatelů pro podnikatele.


Nakupování online je již běžným trendem. Mladí zákazníci dávají přednost nakupování a interakci s maloobchodníky online, protože vyrostli v digitální éře. Mnoho spotřebitelů si před nákupem vyžádá reference svých přátel na sociálních sítích nebo se podívá na recenze online. Rychle rostoucí a vysoce konkurenční online prodej přináší malým a středním podnikatelům nové příležitosti ale i výzvy.

Na jedné straně můžete inzerovat a prodávat své produkty online prostřednictvím několika kanálů zákazníkům v různých částech světa. Na druhé straně na trhu existuje velká konkurence. Dnešní zákazníci mohou snadno porovnávat produkty a ceny online a číst recenze, aby zjistili, co si reální zákazníci myslí o vašich produktech. Chcete-li v takto konkurenčním prostředí uspět, musíte si opravdu vybudovat důvěru ve vaši značku a udržovat pozitivní vztahy se zákazníky.

Důvěra je základním kamenem vztahů se zákazníky na trhu elektronického obchodování. Protože zákazníci nemohou produkty fyzicky vidět ani se jich dotknout. A po objednání musí počkat, až jim budou (již zaplacené) produkty doručeny.
Protože online nakupující čelí těmto nejistotám, chtějí nakupovat pouze u dodavatelů, kterým důvěřují. Jak ale vybudovat důvěru u zákazníků, kteří jsou pouze online? Přinášíme vám několik rad.

1. Zajistěte bezpečnost dat

Spotřebitelé chtějí zajistit, aby jejich osobní údaje, byly bezpečně ochráněny. Pochopitelně nechtějí, aby byla odcizena čísla jejich bankovních karet. Někteří zákazníci právě z tohoto důvodu nakupují pouze na stránkách, o kterých vědí, že jsou bezpečné.

Chcete-li ochránit zákaznická data, využívejte pouze důvěryhodnou platformu elektronického obchodování, důsledně dodržujte všechna pravidla vycházející z GDPR, používejte pouze známé platební brány, vyškolte své zaměstnance v osvědčených postupech pro kybernetickou bezpečnost a soukromí. A o tom všem informujte návštěvníky vašeho eshopu.

2. Snižte nejistoty

Poskytněte podrobné a přesné informace o produktech a dodacích lhůtách, abyste se ujistili, že se očekávání vašich zákazníků shodují s produktem, který dostávají. Můžete například chtít poskytnout podrobnosti o materiálech, velikosti a pokynech v péči o oděvy. V případě elektroniky byste měli poskytnout i pokyny k používání a detailní přehled funkcí.

Kromě toho musí náhledové obrázky zobrazovat produkt co nejpřesněji a ze všech stran. Pokud je obrázek produktu zvětšený tak, aby zobrazoval detail, měli byste i o této skutečnosti informovat na stránce produktu.

Můžete také zveřejnit produktová videa na webových stránkách společnosti a na sociálních sítích pro některé kategorie produktů, jako jsou technické produkty a elektronika. Videa mohou vašim zákazníkům poskytnout lepší představu o funkcích produktů a jejich použití.


ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.

Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.

Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):

Šablona KRYPTONIT  Šablona ETHERUM  Šablona ZINCUM  Šablona CUPRUM

3. Podpořte pozitivní hodnocení

Dnešní zákazníci se při rozhodování o nákupu online spoléhají na vzájemné názory. Mohou se podívat na weby s recenzemi eshopů, aby vyhodnotili kvalitu produktů a poskytovaných služeb nebo požádali své přátele ze sociálních médií o doporučení produktů.

Mnoho spotřebitelů daleko více věří svým přátelům a názorům jiných spotřebitelů než reklamám a propagačním materiálům. Musíte tedy podporovat pozitivní hodnocení vaší společnosti poskytováním vysoce kvalitních produktů nebo služeb, interakcí se svými zákazníky a nabízením péče o zákazníky prostřednictvím preferovaných kanálů zákazníků.

Pozitivní online recenze a hodnocení vám mohou pomoci vybudovat důvěru zákazníků online.

4. Vylepšete design

Nakupující mají obvykle pocit, že  eshopy se zastaralou nebo amatérskou grafikou nejsou důvěryhodné. Musíte proto prezentovat své produkty moderním způsobem a pravidelně přizpůsobovat design vašeho eshopu aktuálním trendům.

Pravidelně také kontrolujte na svém eshopu „mrtvé odkazy“ a odstraňte je, abyste zajistili, že všechny informace, které zákazníci na vašem webu najdou, jsou aktuální.

Velmi důležitý je také prodejní proces v košíku. Podle posledních statistik je míra opuštění nákupního košíku vyšší než 69%. Věnujte tedy nastavení platebních metod a  způsobům dopravy velkou pozornost.

Pokuste se také zvýšit rychlost načítání svého internetového obchodu, nabídněte více platebních možností, vylepšet design, zjednodušte prodejní proces a ujistěte se, že je váš váš web responzivní (přizpůsobený pro všechny velikosti zobrazovacích zařízení). S dobře navrženým eshopem můžete zvyšovat prodej a budovat zákaznickou důvěru.

5. Pracujte na obsahu

Musíte na svém eshopu také vytvářet relevantní a hodnotný obsah, abyste zvýšili povědomí o vaší značce a důvěryhodnost, přilákali nové zákazníky a oslovili stávající zákazníky. Na eshopu i sociálních médiích zveřejňujte informativní obsah, jako jsou články o výzkumu, infografiky, webináře, videa a podcasty. Videa jsou obzvláště dobrým způsobem, jak naučit zákazníky, jak používat vaše produkty.

Obsah vašich příspěvků musí být originální, aktuální, informativní, vzdělávací a relevantní pro vaše publikum. Díky důvěryhodnému obsahu můžete prokázat své vůdčí schopnosti ve svém oboru, zvýšit důvěryhodnost vaší společnosti a vybudovat důvěru publika u vaší organizace.


VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA 
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a zdarma.


budování důvěrytvorba eshopu
0 komentář
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
admin

předcházející článek
Jak se stát milionářem
další článek
Bezúročné půjčky ve výši 600 mil Kč pro firmy zasažené koronavirem

Také by se vám mohlo líbit

JAK VYTVOŘIT ESHOP – 4. DÍL

Listopad 1, 2018

10 CHYB ESHOPAŘŮ

Září 14, 2018

JAK VYTVOŘIT ESHOP – 11. DÍL

Prosinec 20, 2018

ABOUT YOU – DALŠÍ VELKÝ ESHOP S MÓDOU

Říjen 11, 2018

Webareal na CzechOnlineExpo

Únor 28, 2022

WEBAREAL IMPLEMENTOVAL PPL PARCELSHOP

Leden 15, 2019

JAK ZDARMA PROPAGOVAT SVŮJ ONLINE OBSAH

Červen 4, 2019

OD ZÁŘÍ SE ZMĚNÍ PODMÍNKY PRO ONLINE PLATBY

Leden 18, 2019

FULFILLMENT SKLAD PRO ESHOPY SPUŠTĚN

Únor 15, 2019

Eshopy mají žně. V dubnu o 86% více...

Červen 9, 2020

FAKTURUJTE ZDARMA



TVORBA FAKTUR ZDARMA
online, rychle, snadno, bez registrace. 

Vyzkoušejte online tvorbu faktur od Bohemiasoftu.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 1

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 2

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
  • 4

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 5

    10 TIPŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Září 27, 2018
  • 6

    3 bezplatné nástroje pro tvorbu grafiky

    Červenec 31, 2018
  • 7

    JAKÉ PODNIKÁNÍ FRČÍ V USA

    Listopad 1, 2018
  • 8

    Podnikatelská panička

    Srpen 31, 2018
  • 9

    JAK PSÁT SPECIÁLNÍ ZNAKY – POMOCÍ KLÁVESY ALT

    Květen 7, 2019
  • 10

    PŘIVÝDĚLEK ALIAS „BOKOVKA“

    Leden 9, 2019

Nejnovější komentáře

  • Jan: Jak prodávat na AMAZONU
  • Valentina: 21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA
  • Vašek: REVOLUČNÍ PLATEBNÍ BRÁNA BARION
  • Martin: Nad čím přemýšlet, když chcete začít podnikat online
  • Demie: Jak reagovat na negativní komentáře

Sledujte nás na Facebooku

Bohemiasoft

Štítky

3. a 4. vlna EET (7) banky (5) blog (8) cenotvorba (5) covid-19 (6) CSS (6) daně (14) DPH (6) EET (16) EET 2020 (7) eshop (41) extra tip (8) facebook (18) fakturace (9) faktury online (9) faktury zdarma (7) franchising (7) fulfillment (10) Google (11) Google Disk (7) HTML (6) inspirace (12) kancelářské aplikace (4) koronavirus (9) marketing (9) nápady na podnikání (23) návštěvnost (5) obrázky (5) platební brána (7) platební karta (6) podnikání (4) SEO (5) sklad (8) sociální sítě (9) software (5) start podnikání (25) startup (13) tvorba eshopu (54) tvorba webu (48) videa (5) web (14) webareal (21) wordpress (4) zaměstnanci (6) zombeek (28)

O NÁS – BOHEMIASOFT s.r.o.

Jsme tvůrci tohoto magazínu. Snažíme se zprostředkovat a předat ty nejlepší informace pro usnadnění vašeho podnikání. Chcete nám v naší práci pomáhat? Máte zkušenosti z podnikání, o které byste se rádi podělili? Chcete zveřejnit svůj příběh v rubrike Inspirace? Napište nám na info@bohemiasoft.cz, domluvíme se. Děkujeme.

Oblibené články

  • 1

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 2

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
Promotion Image

START PODNIKÁN

Promotion Image

INSPIRACE

  • Facebook
  • Email

@2018 - Bohemiasoft. All Right Reserved.


Nahoru