Tvorba eshopu zůstává stále tou nejdostupnější formou podnikání. Musíte počítat pouze se vstupními investicemi do nákupu produktů a do marketingu. Pro vlastní tvorbu eshopu můžete využít eshopové systémy, kterou jsou dostatečně kvalitní, eshop v nich vytvoříte velmi rychle a budou vás to stát pouze několik stokorun měsíčně.
Pro tvorbu vašeho eshopu můžete vybírat z několika desítek různě kvalitních eshopových řešení. Náš seriál článků „Jak vytvořit eshop“ bude psát o stavbě eshopu na řešení Webareal.cz, který je na trhu již 10 let, svůj eshop v něm má vytvořeno přes 6000 eshopařů, nabízí největší počet kvalitních responzivních šablon (23) a jeho vývojáři přináší stále nové a nové funkce a vylepšení.
V minulém článku jsme se zabývali změnou šablony eshopu a jak nastavit faviconu. Dnes se podíváme na to, jak nastavit emailové adresy.
Nastavení / E-mailové adresy
K doméně si také můžete založit firemní e-maily, které napohled působí vždy důvěryhodněji než e-mail ze Seznamu či jiných společností poskytujícíh e-maily. Vlastní mailové adresy si můžete založit v sekci Nastavení – E-mailové adresy. Vytváření e-mailů půjde pouze pokud budete mít k e-shopu přiřazenou doménu. Dále pro správnou funkčnost mailových adres bude potřeba doménu správně nasměrovat. Doménu směrujete u Vašeho registrátora domény a použijete k tomu tyto MX záznamy.
Název / typ / hodnota / priorita:
@ / MX / mx.bohemiasoft.com. / 10
@ / MX / mx2.bohemiasoft.com. / 20
Nyní se dostanete do sekce, kde si e-maily vytváříte případně můžete upravit. Klikněte nyní na tlačítko “Vytvořit nový e-mail”.
Zobrazí se tabulka, kterou si vysvětlíme:
1) E-mail = Login – zde vyplňte pouze začátek e-mailu tedy například info, obchod, atd.
2) Doručení – do tohoto pole můžete zadat mailovou adresu, na kterou budou přeposílány maily, které byli odeslány na e-mail, který právě vytváříte. E-mail lze samozřejmě používat jako takový a přihlásíte se k němu na stránkách email.bohemiasoft.com. Samozřejmě si lze e-mail nastavit i do poštovního klienta. Údaje pro nastavení poštovního klienta naleznete zde:
Příchozí pošta:
POP: pop3.bohemiasoft.com (port 995)
IMAP: imap.bohemiasoft.com (port 993)
Odchozí pošta:
SMTP: dle vašeho připojení k internetu
nebo můžete použít naše
smtpc.bohemiasoft.com (port 587) – v tomto případě je pak potřeba zaškrtnout možnost, že server odchozí pošty požaduje ověření
3) Heslo – heslo si změňte na vaše vlastní. Tímto heslem se budete k e-mailu přihlašovat.
4) Přístup do emailu pouze ze země – můžete si přístup k e-mailům omezit pouze na konkrétní zemi či si nastavit bez omezení. Doporučujeme však z důvodu bezpečnosti nastavit EU. Pokud budete cestovat, můžete si tuto kolonku kdykoliv přenastavit.
Pokud potřebujete cokoliv v e-mailu změnit (heslo, doručovací adresu, zemi přístupů, atd) kliknete na ikonu tužky. Případně lze e-mail odstranit pomocí ikony křížku.
Nyní klikněte na ikonu tužky a ukážeme si jak nastavit automatickou odpověď. Automatickou odpověď využijete například v době dovolené, kdy potřebujete zákazníkům oznámit, že se jejich dotazům a objednávkám budete věnovat právě až po dovolené. Automatická odpověď se zákazníkovi odešle bude-li vás kontaktovat na e-mail, na kterém je tato funkce nastavena.
Nastavení je velice jednoduché. Zatrhněte pole aktivovat a vyplňte datum od kdy do kdy bude tato odpověď odesílána. Vyplňte datum i čas. Dále vyplníte předmět a tex e-mailu. Vše následně uložíte.