Česká pošta 1. březnem dnem změnila princip, jakým počítá ceny za doručení zásilek zákazníkům. Balík je nyní nově zatříděn podle nejdelší hrany do jedné z rozměrových kategorií – S, M, L nebo XL. Neplatí to ale pro každého. Jak to tedy vlastně je?
Eshopaři, kteří mají od České pošty “lepší” paušální ceny, mohou zůstav v klidu. Jich se tato změna netýká, své balíky nemusí přeměřovat a pošta jim i nadále účtuje stále stejné smluvené ceny, bez ohledy na rozměry balíku. Pro určení ceny balíku i nadále slouží jeho hmotnost.
Menší eshopaři, kteří ale nemají s Českou poštou vyjednané paušální ceny a zasílají své objednávky přes online podání, musí zbystřit. Protože bez určení rozměru balíku (S,M,L,XL) nyní online podání nepodají.
Pokud jste ještě neviděli nový ceník České pošty, který vychází z velikosti zásilek, můžete tak učinit zde. Takto vypadají jeho nejdůležitější parametry:
Dle uvedeného ceníku je zcela jasné, že přes vyjádření zástupců České pošty, jde jednoznačně o zdražení. Slova o tom, že pokud budou zákazníci balit své objednávky úsporněji, tak že na změně ceníku vydělají, je opravdu úsměvné.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
Podle vyjádření obchodních zástupců České pošty zůstane stávající paušální ceník platný minimálně do konce letošního roku. Co bude v roce příštím? Uvidíme. Pokud se nechcete vyplňovat s rozměry balíků a zasíláte více než 50 objednávek měsíčně přes Českou poštu, kontaktujte obchodní zástupce ČP a požádejte je o paušální ceník.