Freakshake vznikl před 4 roky v Austrálii. Freakshake jsou vlastně mléčné koktejly se zmrzlinou, smetanou a s různými příchutěmi. To čím, ale přilákají není jejich obrovská kalorická hodnota, ale především jak jsou ozdobeny – hrají všemi barvami a můžete na nich nalézt třeba kousky sušenek, dortu nebo třeba i koblihu či donut.
Pomocí sociálních sítí (freakshaky jsou opravdu fotogenické) se tyto mléčné koktejly rychle staly globálním fenoménem. Čím podivnější a bláznivější, tím raději je jejich zákazníci fotí a sdílejí třeba na svém Facebooku. Což majitelé kaváren a restaurací samozřejmě rádi vidí, jde samozřejmě o velmi dobrou reklamu jejich provozovny.
CO JE TO FREAKSHAKE?
Chcete vytvořit Freakshake pro svou malou kavárnu nebo restauraci? Není to nic složitého. Naplňte velkou sklenici mléčným koktejlem, zmrzlinou, čokoládou, jahodami a barevnou polevou. Potom popusťte uzdu své fantazii a nakupte na vrchol koktejlu co nejbláznivější a co nejnápadnější laskominy – oříšky, ovoce, vafle, sušenky, koblihy, marsmallows, ale třeba i kus dortu a vše zasypte hrstí dalších sladkostí a ozdob.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
INSTAGRAM A FREAKSHAKE SI ROZUMĚJÍ
Tyto trochu bláznivé výtvory jsou vytvořeny především proto, aby byly fotografovány a sdíleny po celém světě na sociálních sítích. Přinášejí tak své domovské restauraci bezplatnou reklamu a propagaci. Instagram je pro takové výtvory jako stvořený, ale jejich obdivovatelé je pochopitelně rádi šíří i na dalších sociálních médiích. V Česku ještě nejde o tak rozšířený fenomén jako třeba v Americe, ale o to větší příležitost v tuto chvíli jde. Restaurace, které se pustí do experimentování s freakshake mezi prvními, mohou rychle získat nové zákazníky přes sociální sítě.