2Letošní ecommerce veletrh CzechOnlineExpo se konečně po 3 letech mohl konat. Jedním z největších stánků zde byl stánek eshopové platformy Webareal. cz.
Podívejte se na to, co nového tato platforma pro „balíkové eshopy“ přináší.
Velkého zájmu se těšili nové vymazlené šablony Uranium, Platinum a Titanium líbí a připravované nové filtry produktů a barevné varianty, které využijí například prodejci oblečení.
Dalším vývojovým cílem Webarealu je spuštění vlastního Marketplace, na kterém budou k dispozici widgety, pluginy a funkce, o které budou moci být eshopy na platformě Webareal rozšířeny. Cílem je částečný přesun vývoje widgetů a napojování externích nástrojů (například dopravci, platení brány…) přímo na vývojové týmy těchto externích partnerů.
Velký zájem stávajících i nových zákazníků byl také o API. A jaký je pro to důvod? Je to velmi jednoduché – API webarealu je velmi robustní, bezpříplatkové, pokrývající celou datovou strukturu Webarealu a v podstatě nemá v současné době žádnou srovnatelnou konkurenci na českém ani slovenském eshopovém trhu. Tady opravdu není na místě falešná skromnost. Z API byla postupně vybudována služba, pomocí které si eshop nebo eshopy mohou například plně integrovat z Webarealu do vašeho podnikového systému. Možnosti rozšíření jsou prakticky neomezené.
Další ocěnovanou funčností Webarealu jsou jejich mutace – lokalizované mutace v 9 jazycích s integrovanými lokálními dopravci a platebními systémy Vás dostanou i na zahraniční trh rychle a za přijatelné náklady. I nadále budou rozvíjeny funkce pro správu více eshopů – multisklad, správu produktů z jednoho místa, přístupová práva…
A malá hádanka na závěr. Webareal připravuje nové prodejní kanály, které zajistí přísun nových objednávek. Napadává vás o co půjde?