Webareal.cz je mezi eshopovými systémy tak trochu veterán. Své služby již nabízí 12 let a za tu dobu si s jeho pomocí vytvořili svůj první eshop desítky tisíc podnikatelů. Některým z nich se dařilo hůře, někomu lépe a někdo skrz internetový obchod opravdu zbohatl.
Jak se ale Webarealu daří dnes, kdy jsou na trh desítky obdobných řešení a jak si stojí v porovnání s konkurencí?
Co zůstalo při starém?
Webareal stále nabízí kompletní eshopové řešení, které vyvíjí již více než desetiletí. Na celém systému pracuje přes 20 programátorů, grafiků, techniků a zákaznická podpora. Založení eshopu je otázkou minuty, stačí vložit email a eshop je okamžitě založen. Na výběr je z 23 responzivních šablon, všechny funkce a widgety jsou součástí systému, není potřeba dokupovat žádné další funkce, průběžně je celý systém doplňován o další a další rozšíření a také jsou aktualizovány a vylepšovány jeho stávající možnosti.
Co nabízí oproti konkurenci navíc?
Je toho poměrně hodně. Od povedené responzivní administrace, která umožňuje ovládání eshopu na jakémkoliv zařízení, přes 9 jazykových mutací se skutečnou zákaznickou podporou v Maďarsku, Rumunsku, Polsku a na Ukrajině, možnosti napojení eshopu na vlastní fulfillment sklad pro vyřizování a rozesílání objednávek, propojení s dropshippingovými velkoobchody, 11 platebních bran, 18 dopravních společností a desítky prodejních kanálů. Dále vedle pokladního systému, univerzálního automatického import produktů a plnohodnotného API až po třeba takovou vychytávku jako je společný sklad produktů.
U poslední zmiňované funkci “společný sklad produktů” je dobré se zastavit. Dle vyjádření Webarealu jde o zákazníky nejžádanější funkci za celou historii firmy. Oprávněně. Eshopaři, kteří prodávají stejné zboží ve více eshopech (například ve více mutacích) jistě dobře znají problémy, které způsobuje srovnání počtu kusů na skladě ve více eshopech. Jde o velmi pracnou, ruční činnost, kterou určitě nikdo nemiluje. Řešením obvykle bývá přechod eshopů pod vlastní “na zakázku” postavené eshopové řešení, obvykle za desítky tisíc korun nebo dokupování různých externích modulů, tu fungujících lépe, tu zcela nekompatibilních s celým systémem. Webareal tuto funkce nabízí mezi svými standardními funkcemi. A funguje velmi jednoduše, ale efektivně. U produktu, který je prodán v jednom eshopu, je ihned jeho počet kusů zaktualizován i ve všech připojených eshopech; stejně tak funguje i opačný proces – naskladňování. Jednoduché a skoro geniální.
A na kolik vlastně eshop na Webarealu přijde?
V porovnání s konkurencí vychází Webareal velmi příznivě. Na výběr je ze 3 cenových balíčků – Start za 290 Kč, Standard 350 Kč a Profi za 390 Kč + DPH měsíčně. Rozdíl mezi tarify je dán především počtem dostupných šablona a počtem produktů. Jinak naprostá většina funkčnosti je zachována i pro nejlevnější tarif. Navíc si lze předplatit až 5 let provozu naráz a pak bude tarif Profi vycházet po rozpočítání na luxusních 202 korun za měsíc.
Co se chystá do budoucna?
Propojování, propojování, propojování. To je budoucnost Webarealu. Připravuje se párování bankovních plateb, ve finiši je nový fakturační modul, informace o objednávkách budou notifikovány na centrálním panelu, Webareal získá určitou umělou inteligenci a bude svého majitele informovat a nestandardních situacích. Je toho v přípravě ještě mnoho…
Přechod na Webareal
Založení eshopu na Webarealu je velmi jednoduché, co ale dělat pokud již svůj eshop máte postaven v jiném řešení, jehož vývoj ustrnul nebo jehož cena ani náhodou neodpovídá realitě? Řešením je přechod na Webareal pomocí jednoduchého návodu, který zvládnete i sami. Návod přesunu eshopu myslí nejen na produkty, kategorie a registrované zákazníky, ale i na důležitý přesun URL adres. Návody na přesun od největších konkurentů naleznete zde.
K dispozici je návod na přesun od Shoptetu, Eshoprychle, Fastcentriku, Prestashopu a Opencart
Kolik ušetříte
A jak vyjde porovnání ceníků konkurentů (s nejdražším tarifem Profi)?
- při přesunu od Shoptetu z tarifu “ENTERPRISE” zaplatíte ročně o 34.049 Kč méně (!!)
- při přesunu od Eshoprychle z tarifu “BUSINESS” ušetříte každý rok 4.840 Kč
- přesunem od Fastcentriku z tarifu “PLUS” spoříte ročně 23.551 korun (!)
Webareal tak nenabízí jen vyspělé funkce pro eshopové profíky, ale díky jeho vskutku lidové cenové politice si může perfektní eshop dovolit i každý začínající podnikatel. Přesně dle firemního sloganu “Webareal – eshop, který se vyplatí”.