Rozhodli jsme se pustit do nového podnikání. Chceme vybudovat sklad pro eshopy, kterým uskladníme jejich zboží a budeme vyřizovat jejich objednávky (zkompletujeme, zabalíme, předáme dopravci). Chceme budování nové firmy pojmout jako „reality show“, ve které se budeme svěřovat s celým procesem budování skladu a dáme nahlédnout do našich plánů a příprav.
Myšlenka je jednoduchá: eshopy nám do skladu navezou všechno jejich zboží, které my uskladníme a roztřídíme. Následně na základě došlých objednávek pak zkompletujete a zabalíme objednané zboží, přidáme fakturu a předáme dopravci pro doručení zákazníkovi. Vypadá to snadně, vždyť budeme jen balit balíky. Hmm… to snad zvládne každý!? Jak to bude ve skutečnosti? Sledujte nás, krok za krokem. A možná nám i držte palce :).
NASKLADŇUJEME PRVNÍ ESHOPY
Nápad na vybudování fulfillment skladu jsme dostali v loňském prosinci. Postupně jsme vás formou „reality show“ seznamovali s přípravami této služby. Spuštění jsme si naplánovali na březen. A opravdu jsme (kupodivu) všechno stihli podle plánu. Nyní jednáme s prvními eshopy o spolupráci a zavážíme konečně sklad zbožím od prvních internetových obchodů.
Takto to nyní v našem skladu vypadá:
Uvítáme další zájemce o náš sklad. Nejen z řad zákazníků eshopového systému Webareal, ale dokážeme pomoci prakticky každému eshopu v libovolném systému. Napojíme každého!
Všechny informace najdete souhrnně na adrese: www.skladproeshopy.cz
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Na základě prvních dotazů se zájemci, jsme sestavili několik nejčastějších dotazů, které vás zajímají:
Externí sklad provozuje sami nebo přes externí firmu?
Celý fulfillment sklad provozujeme sami. Myslíme, že se tak nejlépe postaráme o co nejlepší vyřízení vašich objednávek. Celý proces od doručení objednávky z eshopu, až po předání dopravci máme v rukách my sami.
—
Abych mohl využívat váš sklad musím mít eshop na Webarealu?
Nikoliv. Samozřejmě pokud máte eshop na Webarealu, je všechno připraveno a běží to jak po drátkách. Ale můžete mít svůj internetový obchod kdekoliv, stačí se jen domluvit na způsobu předávání vašich objednávek.
—
Budu mít přehled o aktuálním počtu kusů na skladě?
Zašleme vám 1x ročně inventuru aktuálního stavu vašeho skladu u nás. Kdykoliv můžete zažádat o vytvoření mimořádné inventury. Případně se můžete domluvit na jakémkoliv jiném způsobu předávání informací o počtu kusů na skladě.
—
Jaké dopravce využíváte?
Momentálně máme smlouvu s PPL (včetně výdejních míst ParcelShopu) a Českou poštou. Nechceme příliš rozšiřovat počet dopravců, pokud budeme přes tyto 2 dopravce provozovat většinu zásilek, můžete pro vás vyjednat ty nejlepší ceny.
—
Jste pojištění?
Ano, jsme pojištěny na všechny běžná i živelná rizika.
—
Kolik mne to bude bud stát?
Náš ceník je zcel průhledný. K cenám dopravců nepřipočítáváme žádnou přirážku, cena se počítá z ceny za kompletaci objednávky (30 Kč), paušální částky podle počtu objednávek, skladovného a skutečně použitého balícího materiálu.
Líbí se vám naše nová služba? Chcete se stát našimi zákazníky?
Službu jsme právě spustili! Pokud máte zájem o naše služby napište nám, probereme všechny možnosti. Vaše zboží se už teď do našeho skladu těší, tak si rezervujte ve skladu místo – bohužel není nafukovací a už se nám hlásí první eshopy. Nechceme naše služby omezovat pouze na zákazníky Webarealu. Takže pokud provozujete váš eshop v jiném řešení, ozvěte se nám. Probereme to. Děkujeme a těšíme se na vás.