Majitelé malých firem si v současné cloudové době mohou dovolit stejně kvalitní software, jako mezinárodní giganti. A to vše jen za malý měsíční poplatek, obvykle v řádu několika stokorun. Stačí jen chtít a vybrat si ty správně aplikace.
S výběrem toho nejlepšího softwaru vám rádi pomůžeme. Sesbírali a otestovali jsme 10 těch nejlepších online webových aplikací, které si snadno pořídíte. Ušetří vám peníze i čas a budete s nimi daleko efektivnější a výkonnější.
1. SKYPE
Skype nejrozšířenější komunikační platforma. Ušetří vám čas i peníze. Zkuste své obchodní partnery naučit používat pro komunikaci Skype, místo zdlouhavých schůzek a pracovních cest. Zcela zdarma.
2. GOOGLE DISK
Digitální kancelář od Google. V základní verzi nezaplatíte vůbec nic a přesto dostanete naprosto dostačující kancelářský balík aplikací, který vám pro běžnou práci bude zcela postačovat. Word, Excel, Prezentace – vše a mnohem více v jednom programu. Navíc zcela jistě propadnete kouzlu sdílení a společné práce v aplikaci. Také psaní hlasem není k zahození.
3. HOOTSUITE
Hootsuite je platforma pro správu sociálních sítí, která spojí všechny kanály do jednoho rozhraní. Umožňuje plánovat zveřejnění příspěvků i během vaší nepřítomnosti, shromažďuje obsah a měří výkon jednotlivých příspěvků. Hootsuite má bezplatnou verzi, ale placené tarify disponují dalšími nástroje pro správu a monitorování vašich sociálních aplikací.
4. MAILCHIMP
Mailchimp slouží pro hromadné rozesílání emailů. Do 2.000 adresátů a 12.000 zaslaných emailů měsíčně můžete využívat bezplatně. Emaily zašlete jedním kliknutím, obsahuje statistiku úspěšnosti jednotlivých newsletterů, správu emailů i předvytvořené šalbony. Kvalitní emaily pro Mailchimp vytvoříte například pomocí nástroje MailBuilds jen za několik dolarů.
5. WEBAREAL
Webareal vám pomůže vytvořit vlastní eshop. Obsahuje desítky grafických šablon, tisíce funkcí pro tvorbu kvalitního internetového obchodu. Získáte také technickou podporu v češtině. Jeho vývoj probíhá již přes deset let. Jedno z nejlepších řešení pro online podnikání v Česku (ale obsahuje mutaci i pro Slovensko a dalších 7 zemí).
7. PREZI
Prezi je takový lepší online Powerpoint. Nabízí přes 130 šablon, ze kterých si určitě vyberete. Tvorba vlastní prezentace je pak již na základě šablony velmi snadná, prakticky jen vkládáte vlastní texty a obrázky. Vytvořit můžete samozřejmě i svou zcela unikátní šablonu.
8. DROPBOX
Dropbox vám umožní ukládat a organizovat všechny soubory. Soubory můžete sdílet se svými kolegy a komunikovat tak se svým pracovním týmem prakticky odkudkoliv. Dropbox je skvělým nástrojem pro ukládání důležitých informací. Free verze nabízí 2 GB místa.
9. ZOMBEEK
Pomocí Zombeeka vytvoříte třeba za hodinu skvělou web stránku pro vaši firmu. Obsahuje přednastavené šablony a online editor stránky. Pomocí Zombeeka si může bez znalosti programování vytvořit stránku opravdu každý. A za pár korun.
10. GOOGLE KALENDÁŘ
Nepostradatelný organizátor času. Ano i bez Google Kalendáře si můžete svůj čas organizovat, ale bude to velmi neefektivní. Kalendář můžete sdílet mezi svými kolegy nebo třeba s dětmi v rodině. Využití pro tento bezplatný nástroj naleznete více než dost. Pozor jeho používání je velmi návykové.