Ke správnému podnikání patří dar komunikace a zdravého sebevědomí. Vše co děláte se dá určitým způsobem ocenit v penězích. Učí se o tom, vím to. Užitek, jak ekonomové říkají, musí být ocenitelný a takto se dá ocenit i komunikace s Vašimi zákazníky.
Nevěříte? Kontaktují Vás Vaši zákazníci, aby si ujasnili informace o určitém produktu a službě? Umíte tuto komunikaci využít a nabídnout navíc něco jiného a produkt nejen lepší, ale získat si tohoto zákazníka jako stálého zákazníka i pro příští období? To už přece je určitý způsob jak vydělat i příště. Ale každý to neumí. Všímejte si úspěšných lidí. Vidíte, jak sebevědomě vystupují a umí se bavit o všem a se všemi?
Dobrá zpráva je, že se umění komunikace se zákazníky dá praxí vycvičit. Existují na to kurzy a je jich hodně. Každý nějak začíná a je jasné, že chyby budete dělat. I já po několika letech v praxi, v okamžiku, kdy odešlu email nebo položím telefon znovu probírám slovo od slova. Přemýšlím o tom, že jsem měla ještě toto lépe formulovat a vysvětlit. U každého zákazníka se snažím vžít do jeho situace a pochopit ho. V určitých případech, při komunikaci se zákazníkem, se kterým nemůžu najít společnou řeč, o tom přemýšlím ještě dlouho do noci :o).
VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a NAVŽDY zdarma. Velmi jednoduché ovládání, vystavit fakturu zvládne každý, rozeslání emailem na jedno kliknutí.
Více informací ZDE
Mojí motivací je snaha se domluvit s každým. Záleží mi na tom. Chci dělat věci dobře, protože to není jen dobré pro podnikání, ale je to moje přirozená vlastnost a je to dobré i pro mne. Nechci dělat práci, která není dobrá. Věřím tomu co dělám já, ale i celý kolektiv lidí vedle mne. Jestli jsem Vás už nepřesvědčila o tom, že co říkám je pravda, ozvu se Vám pravděpodobně i zítra a potom pozítří dokud nebudu mít klid a pocit, že jsem už udělala všechno co jsem mohla :o).
Nerozumíte mi? Napíšu Vám zítra a pak zase a zase :o)