Většina věcí, které si koupíte je vyráběna hromadně, obvykle v asijských fabrikách. Stačí se jen podívat na „Made in…“ – a obvykle zde naleznete China, Vietnam nebo Japan. Čest výjimkám.
Ne, že by na tom bylo něco špatného. To je globalizace a tak se nyní prostě točí svět obchodu. Ale i díky tomuto odcizení výroby, stále více lidí hledá a dává přednost výrobkům, o kterých ví, kdo a kde je vyrobil, jsou jedinečné, fortelné a unikátní – prostě handmade produkty.
HANDMADE JE TEĎ TRENDY… A BUDE JEŠTĚ VÍCE
Stačí se podívat do USA. Handmade výrobky zde zažívají zlaté časy. Tento trend je rok od roku více viditelný. Jako houby po dešti zde rostou malé dílny a manufaktury na výrobu malosériových produktů nebo alespoň na ruční úpravy masových produktů, třeba garáže specializující se na úpravu jedinečných, originálních, na přání zákazníků vyrobených chopper a cruiser motocyklů.
S několikaletým zpožděním tento stav dorazil do západní Evropy a je jen otázka času než zapustí kořeny i u nás.
PROČ?
Samozřejmě handmade výrobky budou vždy podstatně dražší než výrobky vyráběné masově, ve fabrikách s levnější pracovní silou. S handmade produkty si zákazníci, ale nekupují pouze obyčejný produkt, ale produkt, který bude zcela jedinečný a navíc bude obsahovat i příběh jeho výroby.
V současné přetechnizované době chtějí mít lidé ve svém okolí produkty a věci, se kterými se mohou ztotožnit a vybudovat si k nim vztah. Což třeba k plastové bedýnce jde jen ztěžka.
Lidé si jsou vědomi toho, že věci, které jsou vytvářeny „na koleni“ sice možná nebudou jeden jako druhý, možná ani nebudou naprosto dokonalé, ale budou to vždy ORIGINÁLY. Originály, za které je stále více lidí ochotno připlatit.
VYSTAVUJTE FAKTURY ONLINE A ZDARMA
Už ne faktury z Excelu! Použijte snadnější a lepší řešení – tvorbu faktur online a NAVŽDY zdarma. Velmi jednoduché ovládání, vystavit fakturu zvládne každý, rozeslání emailem na jedno kliknutí.
Více informací ZDE
JAK TOHO VYUŽÍT
Máte originální produkt, ale jen obtížně s ním hledáte cestu na trh? Přidejte k němu příběh. Příběh o jeho vzniku, zajistěte (například limitovanými edicemi) jeho unikátnost na trhu. Pokud se zákazníci dozví více o vašem produktu, ale i tom, kdo a jak ho vyrábí, ocení to. Lidé mají příběhy rádi. Hollywood by mohl vyprávět…
Prosaďte se vaším produktem na nejnáročnějších západních trzích. Dnes to již třeba pomocí eshopu není žádný problém.