Přinášíme vám výběr 5 knížek, u kterých zaručujeme, že se u nich nebudete nudit a určitě v nich najdete něco přínosného pro váš byznys.
Snažili jsme se do našeho výběru zařadit knihy, které by se mohly hodit jak začínajícímu podnikateli, tak i zkušenému profíkovi – každý si v nich něco přínosného najde.
LEAN PODNIKÁNÍ
Autor: Maurya Ash | Nakladatel: BizBooks | Počet stran: 232 | Cena 330,- Kč | Koupit můžete zde
Žijeme v době jedinečných příležitostí zavádět inovace. Vzniká více produktů než dříve, ale většina z nich nedokáže uspět – ne proto, že by nenaplňovaly to, k čemu směřovaly, ale proto, že to nejsou ty správné produkty, a proto jsme na ně zbytečně plýtvali časem, penězi a úsilím. To, co potřebujeme, je systematický proces, díky němuž se rychle prolustrují plánované produkty, čímž se zvýší naše šance na úspěch. A to vše slibuje přístup Lean podnikání. V této inspirativní knize provádí Ash Maurya své čtenáře jednotlivými kroky náročné strategie, jak dosáhnout „zdravého vztahu produkt/trh“ v jejich právě se rodícím podnikání, založené na jeho vlastní zkušenosti s vytvářením široké škály produktů jak z high-tech oblasti, tak i z oblastí netechnických. Vychází přitom z myšlenek a konceptů několika inovativních metod, včetně přístupů zvaných Lean Startup, Customer Development (proces vývoje zákazníka) a bootstrapping (svépomocné financování např. startupu). Lean podnikání je ideálním nástrojem pro obchodní manažery, ředitele, vlastníky malých podniků, vývojáře a programátory, a každého, kdo má zájem rozjet vlastní podnikání.
PODNIKÁNÍ PRO BOHÉMY
Autor: Tom Hodgkinson | Nakladatel: Jota| Počet stran: 231 | Cena 267,- Kč | Koupit můžete zde
Užívejte si a přitom vydělávejte peníze! Tom Hodgkinson je také autorem bestselleru Líný rodič. Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví, kavárnu a organizoval vzdělávací kurzy. Z tohoto propagátora pohodového životního stylu se najednou stal neurotický cholerik: hulákal na zaměstnance, hádal se se zákazníky a potýkal se s finančním úřadem.V knize Podnikání pro bohémy se Tom Hodgkinson podělí se čtenáři o své zkušenosti, které během této nelehké cesty nasbíral. Nabízí praktické rady, popisuje komické situace a seznamuje nás se všemi nástroji, jichž je zapotřebí k tomu, abychom mohli přetavit svůj talent do ziskového a zároveň zábavného podnikání. V knize se dozvíme vše od marketingu přes účetnictví až k nutnosti delegovat úkoly na spolupracovníky. Tento základní průvodce pro všechny z nás, kdo usilují o větší svobodu v pracovním životě, nezapomíná ani na umění přesvědčovat a vyjednávat a nabízí návod na to, jak neztratit hlavu, když se člověk ocitne v situaci, kdy mu přes ni začíná přerůstat stres.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
PODNIKÁNÍ NA AMAZONU
Autor: Zdeněk Steiner | Nakladatel: Steiner Media | Počet stran: 276 | Cena 264,- Kč | Koupit můžete zde
V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě konkrétních strategií, jak vybrat vhodný produkt, najít dodavatele, nebo jak realizovat vlastní značku, se také dozvíte, jak při tomto podnikání přemýšlet a jaké principy rozhodují o úspěchu, nebo neúspěchu. Kniha je založena na osobní zkušenosti člověka, který si celým procesem prošel v praxi a je také doprovázena chytlavými citáty a ilustracemi.
HRA O TRŮNY VE SVĚTĚ PODNIKÁNÍ
Autor: Phillips Tim , Rebecca Clare | Nakladatel: Edice Knihy Omega | Počet stran: 136| Cena 199,- Kč | Koupit můžete zde
Seriál Hra o trůny je globální fenomén, který přilákal rekordní sledovanost televizních diváků a získal obrovskou mezinárodní fanouškovskou základnu, a zároveň posbíral řadu nominací a ocenění. Jak by tento seriál plný draků, ledových monster a jiných mohl mít něco společného se světem byznysu a podnikání?V knize Hra o trůny ve světě podnikání nám její autoři, Tim Phillips a Rebecca Clare, fascinující a zároveň zábavnou formou poskytnou lekce leadershipu a managementu. Autoři berou konkrétní seriálový děj a jednání postav a ukazují, jak se můžeme poučit z jejich úspěchů (a častěji chyb), kterých se v seriálu dopouští. Tvoří paralely mezi seriálovým dějem a příklady ze světa byznysu a podnikání a ukazují, že seriál Hra o trůny není zdaleka jen zábavný program, ale také velmi poučný, a může pomoct všem, od řadových zaměstnanců až po vrcholné manažery, ať již pracují v malých soukromých firmách nebo nadnárodních korporacích. Kniha Hra o trůny ve světě podnikání se umístila mezi deseti nejlepšími podnikatelskými knihami agentury CMI.
PUNKOVÉ PODNIKÁNÍ – PROTI VŠEM PRAVIDLŮM
Autor: James Watt | Nakladatel: 65. Pole | Počet stran: 252 | Cena 267,- Kč | Koupit můžete zde
Chytrá a zábavná kniha od zakladatele minipivovaru BrewDog shrnuje podstatu nevídaného úspěchu, kterého James Watt dosáhl punkovým přístupem. „Neztrácejte čas s pitomými podnikatelskými plány. Zapomeňte na čísla o prodeji. Nedbejte na rady. Vsaďte všechno na to, čemu věříte.“ Díky těmto mantrám se firma BrewDog stala jednou z nejrychleji rostoucích značek, která se proslavila svými pivy, bary a crowdfundingovými kampaněmi. Minipivovar založili dva mladí milovníci dobrého piva ze Skotska. Způsobili tak revoluci v řemeslné výrobě piva, přepsali knihy rekordů a jaksi mimochodem přinesli zcela nový přístup k podnikání. Anarchistická příručka se zabývá financemi (a tím, jak hlídat každou korunu) i marketingem (jak nepropagovat produkt, ale vést „křížovou výpravu“). Originální, zábavná a užitečná kniha přináší inspiraci pro všechny budoucí vizionáře.