Rozhodli jsme se pustit do nového podnikání. Chceme vybudovat sklad pro eshopy, kterým uskladníme jejich zboží a budeme vyřizovat jejich objednávky (zkompletujeme, zabalíme, předáme dopravci). Chceme budování nové firmy pojmout jako „reality show“, ve které se budeme svěřovat s celým procesem budování skladu a dáme nahlédnout do našich plánů a příprav.
Myšlenka je jednoduchá: eshopy nám do skladu navezou všechno jejich zboží, které my uskladníme a roztřídíme. Následně na základě došlých objednávek pak zkompletujete a zabalíme objednané zboží, přidáme fakturu a předáme dopravci pro doručení zákazníkovi. Vypadá to snadně, vždyť budeme jen balit balíky. Hmm… to snad zvládne každý!? Jak to bude ve skutečnosti? Sledujte nás, krok za krokem. A možná nám i držte palce :).
Minule jsme psali o tom, jak jsme se rozhodli pustit do budování nového podnikání – fulfillment skladu pro eshopy. Sklad máme, skladníka také nyní jsme se pustili do budování vlastního „srdce“ skladu – totiž softwaru.
NAPOJENÍ SKLADU NA WEBAREAL ESHOPY
Prakticky již dokončujeme sofware pro sklad. Prozatím jsme provedli napojení na eshopy v systému Webarealu. Napojení na další eshopové systémy bude následovat, určitě chceme minimálně připravit i napojení pro eshopaře, kteří provozují svůj internetový obchod v systém Shoptet a EshopRychle.
Pro eshopistu celá práce s vyřizováním objednávek končí kliknutím na kouzelní tlačítko „Zabalit a odeslat„. Po kliknutí se celá objednávka předá k nám do skladu. Software skladníkovi vypíše seznam produktů v objednávce, jejich zatřídění ve skladu, případně upozorní na speciální požadavky (vlastní obalový materiál, vždy balit do bublinkové fólie…).
V administraci Webarealu jsme již dokonce přidali do hlavního, levého menu novou sekci „Externí sklady“. U zákazníků, kteří budou tuto službu využívat se objeví i další sekce :
- Objednávky k vyřízení
- Objednávky vyřízené
- Objednávky vrácené
- Produkty v externím skladě
- Produkty k naskladnění
- Statistika
A zároveň přibude i odpovídající funkcionalita v sekci Produkty (pro přesun produktů do externího skladu) a Objednávky (odeslání objednávky k zabalení a předání dopravci prostřednictvím našeho skladu).
Co nás čeká dále? 15. ledna dostaneme klíče od skladu a budeme zařizovat provozní záležitosti. Připojení na internet, elektronické zabezpečení, připojení na pult ochranky, fyzické zábrany (mříže na okna)… Od února se pustíme se skladníkem do vybavení skladu – budeme nakupovat a montovat regály, přepravní boxy, obalový materiál, pracovní stoly, no bude toho ještě hodně. Zároveň musíme i dojednat co možná nejlepší ceny dopravy u PPL, DHL a České pošty.
Líbí se vám naše připravovaná služba? Chcete se stát našimi zákazníky?
Službu budeme v ostrém provozu spouštět v březnu 2019. Pokud máte zájem o naše služby napište nám hned, probereme všechny možnosti. Vaše zboží se už teď do našeho skladu těší, tak si rezervujte ve skladu místo – bohužel není nafukovací a už se nám hlásí první eshopy. Nechceme naše služby omezovat pouze na zákazníky Webarealu. Takže pokud provozujete váš eshop v jiném řešení, ozvěte se nám. Probereme to. Děkujeme a těšíme se na vás.
Příští týden se můžete těšit na další díl naší reality show „Budujeme sklad pro eshopy“, přineseme aktuální informace, jak se nám daří nebo nedaří v našich plánech.