Aby byl firemní blog úspěšný, nestačí jen psát atraktivní, zajímavé články, rady a návody. To je jen část cesty k úspěchu. Druhá, složitější cesta vás čeká v podobě vybudování jeho vysoké návštěvnosti. Podívejte se na pár tipů, jak tomu pomoci.
Kvalitní blog si jistě najde cestu ke svým věrných čtenářům. Někdy to, ale může trvat velmi dlouho. Jistě, můžete se pustit do placené propagace vaší blogové stránky, jsou ale i jiné cesty. Ukážeme vám 6 nápadů, které vám pomohou s přílivem nových čtenářů.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Propagace všech vašich článků, které zveřejníte na blogu, by měla být automaticky provedena na všech vašich dostupných sociálních kanálech. U každého článku, například na facebooku, můžete zveřejnit případné zajímavosti z jeho tvorby, kde jste získali inspiraci pro napsání článku, proč jste se rozhodli o daném tématu psát a podobně. Pustit se také můžete do placené propagace, ale musíte počítat s tím, že taková propagace vám přinese mnoho přístupů, ale je potřeba dodat, že velmi mnoho z nich bude „nekvalitních“. Tedy těch, kteří váš článek jen prolétnou očima a již je na vašem blogu více neuvidíte. Ale jde rozhodně o nejsnazší cestu jak váš blog začít propagovat.
NEWSLETTERY
Zasílání pravidelných zpravodajů, například s týdenním souhrnem vydaných článků by mělo být samozřejmostí. Čtenáři, kteří již jednou projevili zájem o zasílání vašich článků, jsou vaše „zlato“. Jsou to věrní návštěvníci, které vaše psaní zajímá, baví a jsou ochotni mu věnovat svůj osobní čas. Zároveň jde pravděpodobně o cílovou skupinu, na kterou se zaměřujete.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
PLACENÁ REKLAMA
Ano, pochopitelně platit PPC, bannerovou nebo jakoukoliv jinou placenou reklamu je určitě jednou z cest, které by bylo škoda nevyužít. Jen je potřeba akceptovatelnou cenu za návštěvníka velmi dobře spočítat. Neměla by být hlavní motivací honba za prostým počtem návštěv, ale spíše efekt, který vám tato zvýšená návštěvnost skutečně přinese.
PROLINKOVÁNÍ
Prolinkujte články, které spolu typově souvisí. Odkazujte se nejen na své vlastní starší články, ale i na zdroje, ze kterých jste čerpali.
ZNÁMÉ OSOBNOSTI
Citujete ve svých článcích určité kapacity v nějakém oboru. Vždy uveďte svůj zdroj. A to jak v článku na blogu, tak i na sociální síti. Je zde poměrně velká šance, že si taková osoba vašeho linku všimne a naopak on na svém Facebooku nebo Twitteru provedete zpětný link na váš blog.
ODBORNÉ SKUPINY
Účastněte se odborných diskuzí v různých odborných skupinách na internetu, v uzavřených i otevřených facebookových skupinách, v komentářích, v diskuzních fórech. Uvádějte zde odkazy na své články, a vytvářejte tak „dobré jméno“ svému blogu. Časem se může vaše stránka stát odbornou autoritou, pro všechny diskutující.