• Vytvořit e-shop
  • Vytvořit web
  • E-shop kdekoli
  • Dropshipping
  • Pokladní systém EET
  • Inspirace pro podnikání
  • Externí sklad
  • Dopravomat
MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání
  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti

MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání

  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti
PPC reklama

Jak pracovat s klíčovými slovy v reklamě

napsal David Červenec 13, 2018
Jak pracovat s klíčovými slovy v reklamě

V předcházejícím článku jsme si řekli, kde získáme klíčová slova. Otázkou ale je, jaká slova se nám budou hodit. Možná, že některá více a některá méně.

I když si vybereme slova, která nás zajímají a jsou relevantní k našim výrobkům nebo službám, tak to ještě neznamená, že jsme vybrali správně. Není slovo jako slovo. Různá slova mohou mít pro nás různou hodnotu.

Základní myšlenka je taková, že pokud někdo hledá slovo „peněženka“, tak tento uživatel může hledat plastovou peněženku, koženou peněženku, peněženku se spidermanem atd. Pokud provozujete eshop, na kterém prodáváte jen kožené peněženky, tak tento uživatel pro vás moc cenný nebude. Jinak řečeno, nestojí za to, abyste ho vodili na svůj eshop pomocí reklamy, za kterou platíte. Netušíte, co tento člověk konkrétně hledá.

Pokud by ale jiný člověk hledal „dámská kožená peněženka Always Wild“, tak je z dotazu zřejmé, co tento člověk hledá. Pokud takový produkt máte, tak takovéhoto člověka určitě chcete na svém eshopu. Je u něj vysoká pravděpodobnost, že učiní objednávku.

Můžeme si všimnout, že delší slova jsou specifičtější a pro nás hodnotnější. Jinak řečeno, je u nich větší míra konverze – pokud přes tato slova přijde např. 100 návštěvníků, tak může např. 10 z nich nakoupit = míra konverze by byla 10 %. Hledanost těchto slov je ale menší, což se může zdát na první pohled jako nevýhoda, ale ve skutečnosti není. Nevadí, že slovo „peněženka“ hledá měsíčně 1000 lidí a delší výrazy jen 100 lidí. Z 1000 lidí jich moc nenakoupí – předpokládejme, že nakoupí 5 zákazníků (většina hledá jiné peněženky, než máte na stránkách). Ale u 100 lidí, kteří hledali specifický název, tak u těch je mnohem větší pravděpodobnost, že nakoupí – předpokládejme, že nakoupí 10 zákazníků. U 1.000 lidí je míra konverze 5 / 1000 = 0,5 %. U 100 lidí je míra konverze 10 / 100 = 10 %.

Shrňme si to:
– kratší slova = velká hledanost, malá relevance návštěvníků, nízká míra konverze,
– delší slova = menší hledanost, velká relevance návštěvníků, vysoká míra konverze.

Delším slovům se říká „long-tail“ neboli „dlouhý ocas“. Název je odvozený z grafického znázornění této situace:

Graf má na ose x míru konverze a na ose y hledanost. Např. obecné slovo „peněženky“ bude mít vysokou hledanost, ale malou míru konverze, protože těžko říci, co přesně takový člověk hledá. „Kožené peněženky“ jsou už specifičtější. Hledanost je menší, ale míra konverze vyšší. Takto dojdeme k výrazům jako „dámské kožené peněženky always wild“, kde je hledanost nízká, ale míra konverze je vysoká. Můžeme si všimnout, že žlutá část grafu připomíná ocas. Proto název long-tail. A právě na tyto long-tailové výrazy bychom měli cílit. Jsou to pro nás nejdůležitější slova.

V reklamě platí, že tato slova bývají jedny z nejlevnějších, pokud je použijete jako svá klíčová slova.

0 komentář
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
David

předcházející článek
Potřebujete statistiky o trhu? Znáte Spotřebitelský barometr?
další článek
Co právě frčí? Odpověď dá Google Trends

Také by se vám mohlo líbit

Klíčová slova jsou základní stavební kameny reklamy

Červenec 11, 2018

FAKTURUJTE ZDARMA



TVORBA FAKTUR ZDARMA
online, rychle, snadno, bez registrace. 

Vyzkoušejte online tvorbu faktur od Bohemiasoftu.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 1

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 2

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
  • 4

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 5

    10 TIPŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Září 27, 2018
  • 6

    3 bezplatné nástroje pro tvorbu grafiky

    Červenec 31, 2018
  • 7

    JAKÉ PODNIKÁNÍ FRČÍ V USA

    Listopad 1, 2018
  • 8

    Podnikatelská panička

    Srpen 31, 2018
  • 9

    PŘIVÝDĚLEK ALIAS „BOKOVKA“

    Leden 9, 2019
  • 10

    TVORBA LOGA – ZDARMA

    Říjen 12, 2018

Nejnovější komentáře

  • Antonín: Jak nahradit nedostatkovou webkameru
  • Klára: 21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA
  • Martin: Podmínky podnikání v Česku – je to čím dál horší
  • Martin: Jak začít online podnikání
  • Jan: ČASOVÁ OSA V GOOGLE MAPS

Sledujte nás na Facebooku

Bohemiasoft

Štítky

3. a 4. vlna EET (7) banky (5) blog (8) cenotvorba (5) covid-19 (6) CSS (6) daně (14) DPH (6) EET (16) EET 2020 (7) eshop (41) extra tip (8) facebook (18) fakturace (9) faktury online (9) faktury zdarma (7) franchising (7) fulfillment (10) Google (11) Google Disk (7) HTML (6) inspirace (13) kancelářské aplikace (4) koronavirus (9) marketing (9) nápady na podnikání (23) návštěvnost (5) obrázky (5) platební brána (7) platební karta (6) podnikání (4) SEO (5) sklad (8) sociální sítě (9) software (5) start podnikání (25) startup (13) tvorba eshopu (54) tvorba webu (48) videa (5) web (14) webareal (21) wordpress (4) zaměstnanci (6) zombeek (28)

O NÁS – BOHEMIASOFT s.r.o.

Jsme tvůrci tohoto magazínu. Snažíme se zprostředkovat a předat ty nejlepší informace pro usnadnění vašeho podnikání. Chcete nám v naší práci pomáhat? Máte zkušenosti z podnikání, o které byste se rádi podělili? Chcete zveřejnit svůj příběh v rubrike Inspirace? Napište nám na info@bohemiasoft.cz, domluvíme se. Děkujeme.

Oblibené články

  • 1

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 2

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
Promotion Image

START PODNIKÁN

Promotion Image

INSPIRACE

  • Facebook
  • Email

@2018 - Bohemiasoft. All Right Reserved.


Nahoru