Možná jste si už na nějaké zahraniční cestě všimli malých fastfoood restaurací, které nabízí jediný produkt – hranolky. Třeba v Belgii nebo Francii najdete takových rychlých mini restaurací celou řadu. Proto potěší franšízový koncept podobného zaměření, který je zcela český a úspěšně si razí cestu na našem gastro trhu.
Jde o projekt Faency Fries, který provozuje sám nebo pomocí partnerů již 9 provozoven v Česku, jednu na Slovensku a plánuje se rozrůst v nejbližší době o 3 další – v Hradci Králové, Českých Budějovicích a Frýdku-Místku.
PODNIKATELÉ SOBĚ – Facebooková skupina pouze pro podnikatele.
Sdílení podnikatelských zkušeností, výměna názorů, rady a tipy od podnikatelů pro podnikatele.
FÆNCY FRIES je mladý street food koncept původem z Ostravy. Název firmy Faency Fries – je postaven na slovu FÆNCY, ve kterém je použito severské písmeno Æ, které vizuálně kombinuje psanou a fonetickou verzi anglického slova fancy, které se čte [fency]. Jeho význam funguje dvojsmyslně, fancy znamená něco jako fajnový, zároveň toto slovo může být použito v otázce, které znamená “Do you fancy fries?”, tedy “Dáš si hranolky?”.
To co nabízí tato firma, je velmi jednoduché. Prodává skvělé hranolky a vlastní domácí dipy z čerstvých a lokálních surovin nejvyšší kvality. A to je vše. Kvalita je zde postavena vysoko na kvantitou.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
FRANŠÍZA
4 provozovny provozuje Faency Fries sám a to v Ostravě, Olomouci, Brně a Praze. Ostatní jsou v rukách franšízových partnerů.
Zařízení hranolkové provozovny vyjde od 500.000 Kč do jednoho miliónu. Na zařízení interiéru a kuchyně padne asi 40% finančního rozpočtu, s 20% je potřeba počítat na vzduchotechniku. Návratnost investice záleží především na místě, kam se podaří provozovnu umístit. Dle toho může být návratnost v rozmezí 4 – 12 měsíců. Celá franšíza je dodávaná na klíč za vstupní poplatek v řádu desítek tisíc korun a pomocí podrobného návodu si dokáže tento gastro projekt zřídit každý, i ten kdo v restauračním byznysu nikdy nepracoval.