UTM parametry jsou parametry, které se přidávají do URL adresy, kde přenášejí informace, které následně zpracovávají analytické nástroje (rozuměj především Google Analytics). Pomocí UTM parametrů lze rozlišit a analyzovat odkud na vaše internetové stránky…
Návštěvnost
-
-
Myslíte si, že to není možné? Omyl. O konkurenčním webu můžete zjistit plno informací. Překvapivě mnoho a to pomocí služby Similarweb.com. Návštěvnost můžete v některých případech odhalit také pomocí služby Toplist.cz nebo…
-
Cílem NPS je dlouhodobé sledování a vývoj zákaznické spokojenosti. Vlastní anketa hodnotí spokojenost číslem na stupnici v rozsahu od 0 od 10 bodů. Výsledné číslo NPS je v rozmezí -100 (naprostá nespokojenost)…
-
Za 2 měsíce od startu má tento blog MePodnikani.cz každý den více než 1000 čtenářů. A jejich počet stále roste. Také facebooková stránka https://www.facebook.com/bohemiasoft/ se má čile k světu a včera získala 500 lajků. Váš…
-
Můžete se do nich přihlásit na adrese: marketingplatform.google.com Co zajímavého vám mohou statistiky z Google Analytics prozradit? V první řadě zde najdete, odkud návštěvníci chodí na vaše stránky. Report vypadá takto. Vidíme,…