• Vytvořit e-shop
  • Vytvořit web
  • E-shop kdekoli
  • Dropshipping
  • Pokladní systém EET
  • Inspirace pro podnikání
  • Externí sklad
  • Dopravomat
MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání
  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti

MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání

  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti
E-maily

EMAIL – VIZITKA VAŠÍ FIRMY

napsal admin Leden 11, 2019

Přestože se do popředí komunikace derou stále nové a nové technologie, e-mail zůstává stálicí ve firemní komunikaci, přes všechny své nevýhody a nedostatky. Email tak i nadále zůstává a zřejmě ještě dlouho zůstane důležitým prostředkem komunikace i mezi podnikatelem a jeho zákazníkem.   

E-MAILY

Ukažme si základní pravidla, které se vyplatí zkontrolovat ve vašem emailu, ještě předtím než kliknete na tlačítko „Odeslat“.

FORMA A STYL JAZYKA

Forma jazyka je závislá na tom, komu je email určen a měla by být dána jednotnou firemní strategií. Pokud jste firma, která se zaměřuje na mladší zákazníky, můžete určitě volit více neformální mluvu než při komunikaci se zákazníky, kterým například nabízíte drahé a luxusní zboží. Mnoho firem, které se snaží vypadat inovativně, nezávisle a mladistvě využívají slangu a jazykových novotvarů mládeže. V emailu se to pak hemží slovy jako „cool“, „na pohodu“ nebo třeba „roštěnka“.  Pokud prodáváte snowboardy, pak možná tento styl komunikace patří k věci, ale aby tento styl inovativně přejímala třeba banka (a už jsme takové emaily viděli), není dle našeho názoru ani vtipné ani rozumné.

PŘEDMĚT EMAILU

Předmět emailu často rozhoduje o tom, zda bude email vůbec otevřen nebo skončí v koši. Volte proto název emailu výstižný, jeho délka by měla být vzhledem k mobilním emailovým klientům do cca 50 znaků. Pokud se něco při tvorbě emailu opravdu vyplatí, pak je to pořádné promyšlení předmětu emailu. Není to tak jednoduché, napsat dostatečně atraktivní a výstižný předmět, který přinutí adresáta k jeho otevření.


ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.

Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.

Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):

Šablona KRYPTONIT  Šablona ETHERUM  Šablona ZINCUM  Šablona CUPRUM

KONTAKTNÍ INFORMACE

Kontakt v emailu bývá často zdrojem „lidové tvořivosti“, kdy každý zaměstnanec firmy dá do emailu co ho napadne. Zabraňte tomu a nastavte jednotný vzor podpisu napříč celou vaší firmou. Obsahem podpisu by měl být určitě název firmy, logo, jméno odesílatele, jeho funkce a pozice ve firmě, telefon. Také do podpisu můžete dát slogan firmy nebo upoutávku na aktuální firemní akci nebo slevu.

TUČNÉ PÍSMO

Tučné písmo používejte pouze pro zvýraznění nejdůležitějších pasáží z celého emailu. Například pokud zvete vaše zákazníky na den otevřených dveří, zvýrazněte pouze termín této akce. Nadužívání tohoto prostředku povede k celkovému znepřehlednění hlavní myšlenky emailu.

VELKÁ PÍSMENA

VELKÁ PÍSMENA si v emailu prostě odpusťte. Využívání tohoto formátu je extrémně agresivní a na mnoho čtenářů může působit velmi negativně. Pokud například text prokládáte kapitalizací písma, například „NÁVOD NAJDETE ZDE“, na mnoho vašich zákazníků to může působit podobně jako kdybyste napsali „DEBILE, NÁVOD NAJDEŠ ZDE“.

GRAMATICKÉ ZNAČKY

Otázky i vykřičníky by měly být používány pouze tak, jak jsou zamýšleny a bez opakování. Není třeba a ani není vhodné přidávat tři otazníky na konci jedné věty.

SMAJLÍKY

Pro používání nebo nepoužívání tohoto fenoménu, by měly být nastavena jednotná firemní pravidla. Mnohdy komunikaci odlehčí, ale jejich přílišné používání může působit amatérsky a dětinsky. Raději se tedy smajlíkům v oficiální komunikaci zcela vyhněte.

PŘÍLOHA

Především nezapomeňte přílohu přiložit ;). Velkou pozornost věnujte velikosti příloh. Celková velikost by neměla přesáhnout 2 MB. S tím jak se zvyšuje podíl mobilních přístupů oproti klasickému přístupu přes počítač, tak by měla velikost vašich příloh klesat ne rozumnou velikost. Před odesláním emailu ještě raději zkontrolujte vlastní přílohy. Zda jdou otevřít a zda jste skutečně přiložili ty, které v emailu mají být.

KONTROLA

Před vlastním odesláním emailu si celý email ještě jednou zkontrolujte a pokud má být součástí emailu i příloha, nezapomeňte zkontrolovat její vložení. Není nic trapnějšího, než po odeslání emailu zasílat druhý omluvný email se zapomenutou přílohou.

ODESLÁNÍ

Až teprve nakonec, po provedení kompletní kontroly vašeho emailu, včetně příloh, zadejte emailovou adresu adresáta. Potvrzení o přečtení zadávejte pouze pokud je to z nějakého důvodu opravdu nutné, nebo pokud jste se zákazníkem na tomto domluveni. V opačném případě je to pro většinu zákazníků spíše obtěžující požadavek.

 

0 komentář
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
admin

předcházející článek
VSTUP INVESTORA DO FIRMY – POZOR NA PRÁVNÍ KLIČKY
další článek
TIP NA ZLEPŠENÍ VAŠÍ ANGLIČTINY

Také by se vám mohlo líbit

EMAILY NA VLASTNÍ DOMÉNĚ – ZDARMA

Prosinec 17, 2018

NEJLEPŠÍ WEBMAIL ŠIROKO DALEKO

Září 12, 2018

Jak rozesílat newslettery podle GDPR

Březen 12, 2020

FAKTURUJTE ZDARMA



TVORBA FAKTUR ZDARMA
online, rychle, snadno, bez registrace. 

Vyzkoušejte online tvorbu faktur od Bohemiasoftu.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 1

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 2

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
  • 4

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 5

    10 TIPŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Září 27, 2018
  • 6

    3 bezplatné nástroje pro tvorbu grafiky

    Červenec 31, 2018
  • 7

    JAKÉ PODNIKÁNÍ FRČÍ V USA

    Listopad 1, 2018
  • 8

    Podnikatelská panička

    Srpen 31, 2018
  • 9

    PŘIVÝDĚLEK ALIAS „BOKOVKA“

    Leden 9, 2019
  • 10

    TVORBA LOGA – ZDARMA

    Říjen 12, 2018

Nejnovější komentáře

  • Antonín: Jak nahradit nedostatkovou webkameru
  • Klára: 21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA
  • Martin: Podmínky podnikání v Česku – je to čím dál horší
  • Martin: Jak začít online podnikání
  • Jan: ČASOVÁ OSA V GOOGLE MAPS

Sledujte nás na Facebooku

Bohemiasoft

Štítky

3. a 4. vlna EET (7) banky (5) blog (8) cenotvorba (5) covid-19 (6) CSS (6) daně (14) DPH (6) EET (16) EET 2020 (7) eshop (41) extra tip (8) facebook (18) fakturace (9) faktury online (9) faktury zdarma (7) franchising (7) fulfillment (10) Google (11) Google Disk (7) HTML (6) inspirace (13) kancelářské aplikace (4) koronavirus (9) marketing (9) nápady na podnikání (23) návštěvnost (5) obrázky (5) platební brána (7) platební karta (6) podnikání (4) SEO (5) sklad (8) sociální sítě (9) software (5) start podnikání (25) startup (13) tvorba eshopu (54) tvorba webu (48) videa (5) web (14) webareal (21) wordpress (4) zaměstnanci (6) zombeek (28)

O NÁS – BOHEMIASOFT s.r.o.

Jsme tvůrci tohoto magazínu. Snažíme se zprostředkovat a předat ty nejlepší informace pro usnadnění vašeho podnikání. Chcete nám v naší práci pomáhat? Máte zkušenosti z podnikání, o které byste se rádi podělili? Chcete zveřejnit svůj příběh v rubrike Inspirace? Napište nám na info@bohemiasoft.cz, domluvíme se. Děkujeme.

Oblibené články

  • 1

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 2

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
Promotion Image

START PODNIKÁN

Promotion Image

INSPIRACE

  • Facebook
  • Email

@2018 - Bohemiasoft. All Right Reserved.


Nahoru