Jednoduchá otázka, nelehká odpověď…
Stejně jako v offilne světě máte mnoho způsobů propagace, v online světě je tomu stejně tak. Časem si najdete, které způsoby propagace fungují právě pro Vaše podnikání. Pořád ale platí, že jednotlivé způsoby propagace jsou do jisté míry provázané a jejich rovnoměrné využití tvoří synergický efekt. To znamená, že se Vám vyplatí podchytit každý z popsaných kanálů níže. Jaké jsou tedy možnosti a jak začít?
- Pochopitelný a originální obsah
- Základní měření
- Seznam Sklik
- Google Adwords
- Heureka.cz
- Zbozi.cz
- Google nákupy
- Firmy.cz
- Zpětné odkazy
Nyní když máte nejběžnější kanály přísunu návštěvníků podchycené, můžete zkusit další způsoby, jak rozvíjet svůj brand:
- Blog
- E-mail marketing
- Konference / veletrhy
- Youtube
Vyzkoušejte online nástroje: