Propagace prezentace

Jednoduchá otázka, nelehká odpověď…

Stejně jako v offilne světě máte mnoho způsobů propagace, v online světě je tomu stejně tak. Časem si najdete, které způsoby propagace fungují právě pro Vaše podnikání. Pořád ale platí, že jednotlivé způsoby propagace jsou do jisté míry provázané a jejich rovnoměrné využití tvoří synergický efekt. To znamená, že se Vám vyplatí podchytit každý z popsaných kanálů níže. Jaké jsou tedy možnosti a jak začít?

  1. Pochopitelný a originální obsah
  2. Základní měření
  3. Seznam Sklik
  4. Google Adwords
  5. Facebook
  6. Heureka.cz
  7. Zbozi.cz
  8. Google nákupy
  9. Firmy.cz
  10. Zpětné odkazy

Nyní když máte nejběžnější kanály přísunu návštěvníků podchycené, můžete zkusit další způsoby, jak rozvíjet svůj brand:

  • Blog
  • E-mail marketing
  • Konference / veletrhy
  • Instagram
  • Youtube

< Předchozí krokDalší krok >

 


Vyzkoušejte online nástroje: