Pochopitelný a originální obsah

Doba, kdy fungovalo v textech pouze častokrát opakovat klíčová slova, je zřejmě nenávratně pryč. Samozřejmě se jim nevyhýbat, ba naopak. Ale používat s mírou, pouze dle potřeby. Jak tedy pomoci obsahem k lepší dohledatelnosti Vaší prezentace? Nejjednodušší radou je plnit Váš web / eshop srozumitelně, pro lidi. Tedy tak, aby dané téma bylo srozumitelně, stručně vysvětlené a návštěvníci Vašich stránek našli odpovědi na své otázky.

Jeden z největších zabijáků může být kopírování cizího obsahu. Nejen že Vás může kontaktovat nepříjemně rozladěný autor původního obsahu, ale zároveň Vás roboti internetových vyhledávačů označí jako duplicitní obsah a to Vám při dohledávání Vašeho webu silně srazí hodnocení.

Samozřejmě je tu i pár technických pravidel, které byste měli mít na paměti:

  1. Každá stránka by měla mít pouze jeden H1 nadpis.
  2. Text by měl být strukturovaný a oddělený pomocí dalších H2-H6 nadpisů.
  3. Stránka by neměla být příliš dlouhá / obsáhlá (to znamená pomalé načítání). Pokud je obsah další než přibližně
  4. na A4, rozdělte jej na více stránek.
  5. Nepoužívejte fotky přímo z mobilního telefonu nebo digitálního foťáku. Před vložením obrázků na web se nejdříve ujistěte, že nemají rozlišení větší než 1000 x 1000 px a jsou ve formátu jpg, png nebo svg.

< Předchozí krokDalší krok >

 


Vyzkoušejte online nástroje: