Zajištění zpětné vazby zákazníkům

Vždy je důležité zajistit návštěvníkům Vašeho webu / eshopu možnost kontaktu na Vás. Nejen, že to zvyšuje Vaší důvěryhodnost, ale zároveň tím zvyšujete šanci na prodej své služby / produktů.

  • Tedy na viditelném místě prezentace by měl být uveden telefonický i emailový kontakt, případně odkaz, přes který se na ně návštěvníci webu prokliknou.
  • Vedle emailu a telefonu by měla být uvedena i adresa firmy (i když se neočekává, že někdo musí fyzicky navštěvovat) a Vaše , případně DIČ.
  • V případě, že byste chtěli udělat profesionálnější “zákaznickou podporu”, můžete do této sekce přidat ještě kontaktní formulář. Do něj můžete vložit konkrétní informace, které od zákazníka potřebujete zjistit. V případě kamenictví by to tedy mohlo být množství, rozměry, opracování apod.
  • Pokud máte možnost být častěji online, ať už u počítače nebo alespoň na telefonu, doporučujeme si na stránky vložit chat. Zákazníkovi tak můžete zodpovědět případné otázky k Vaší nabídce přímo ve chvíli, kdy si ji prohlíží. Šance na dokončení nákupu zákazníka Vaší služby / produktu se tak rapidně zvýší!Jak si vložit například messenger chat na své stránky najdete v tomto návodu:

    https://helpdesk.webareal.cz/article-base/facebook-chat/


< Předchozí krokDalší krok >

 


Vyzkoušejte online nástroje: