Investice do různých reklamních kampaní jsou důležité. Jak ale poznáte, které reklamní kampaně mají návratnost a vyplatí se tak do nich investovat i nadále? Jediná možnost je měřit. Jak tedy nastavit pro web základní měření návštěvnosti a původu návštěvníků?
Jako start můžeme doporučit asi nejrozšířenější službu zdarma – Google analytics.
- Webareal má přímé napojení na statistiky Google analytics a jejich výstupy uvidíte přímo v administraci eshopu. Jak je aktivovat najdete v tomto článku:
https://helpdesk.webareal.cz/article-base/4-statistiky-na-uvodni-strane-denni-navstevnost-a-graf-navstevnosti/
- Podobný návod máme připraven i pro Zombeek systém na tvorbu webových vizitek:
https://blog.webareal.cz/zvyste-vykon-sveho-webu-diky-nejpouzivanejsim-mericim-nastrojum/
- Pokud si nevíte rady, jak se statistikami začít pracovat, základní informace najdete v tomto našem video-seriálu:
https://www.webareal.cz/eshop-kurz.html#analytics
Vyzkoušejte online nástroje: