O tom, že na crowdfundingových webech lze úspěšně rozjet vlastní firmu, získat od budoucích zákazníků peníze jen na základě nápadu, jsme již psali. Ale je možné zde začít svůj byznys jen na základě pomalované krabice od bot? Zřejmě ano.
Říkají tomu CATBOX. A jde prakticky o kartónovou krabici bez víka, ve které si udělá kočka svůj pelíšek. A v čem je tak inovativní, že její vývoj podle autorů tohoto „vynálezu“ trval 4 roky? Je malá a je pomalovaná. Nic víc jsme na tom opravdu nenašli 🙂
Obvykle jsme velkými fandy každého podnikání a každého nápadu. Oceňujeme každou aktivitu a snahu o seberealizaci. Ale dá se tomuto ještě říkat podnikání nebo alespoň dobrý nápad? Nejsme o tom přesvědčeni. Prakticky jde opravdu jen o to, že někdo pomaloval kartónovou krabici, odstřihl jí víko, vepředu prostřihl výřez na hlavu a …. to je všechno.
Cena? 18 dolarů, tedy asi 360,- Kč. Ehm… no tak to je úlet.
ON TO NĚKDO PODPOŘIL?
Ano, vypadá to, že ano. Cílové částky zřejmě nebude dosaženo, je nastavena na 22.000 USD a 4 dny před koncem propagace podpořilo tento projekt 216 zájemců, celkem bylo na tuto „legraci“ vybráno 10.346 dolarů. To je přes 200.000 Kč.
PROJEKT JAKO HROM
Opravdu ještě více než tato bláznivá myšlenka nás ale pobavil harmonogram tohoto „projektu“:
V roce 2014 měl Magnus, autor tohoto projektu skvělý nápad na kočičí krabici. V roce 2015 byl hotový prototyp a v roce 2016 první krabice „Astro“ vzorem. V roce 2017 našli výrobce pro jejich produkt a už za rok později měli hotový druhý design krabice, tentokrát v rockové podobě. Nechceme být zlí, ale pokud by žil Magnus v minulosti, zřejmě bychom dnes byli stále v období páry.
ZAČNĚTE PODNIKAT. ZALOŽTE SI ESHOP.
Provozování vlastního internetového obchodu je jedním z nejdostupnějších a nejrychlejších způsobů, jak začít podnikat. Eshop založíte na jedno kliknutí a během týdne můžete začít prodávat. Založit eshop.
Takto může váš eshop vypadat (na výběr máte 23 šablon):
Šablona KRYPTONIT | Šablona ETHERUM | Šablona ZINCUM | Šablona CUPRUM |
---|
JAKÉ SI VZÍT PONAUČENÍ?
Je to velmi jednoduché. Pokud se podíváte na tento obskurní projekt z pohledu využitelnosti crowdfundingu, je to opravdu úžasné. Lidé jsou schopni podpořit a utratit své peníze, za kdejakou (a nebojme se toho slova) blbost. Stačí mít pěkně zpracovanou prezentaci produktu, trochu vtipné video s ujetým vynálezcem a malinko „odborné“ omáčky, proč je to vlastně skvělý produkt.
Přejeme vám lepší nápady a větší úspěch než Magnusovi. Protože čtete MePodnikani.cz, jistě se vám to podaří.