• Vytvořit e-shop
  • Vytvořit web
  • E-shop kdekoli
  • Dropshipping
  • Pokladní systém EET
  • Inspirace pro podnikání
  • Externí sklad
  • Dopravomat
MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání
  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti

MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání

  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti
Start podnikání

Plánujte od začátku a nečekejte na zázrak

napsal David Srpen 10, 2018
Plánujte od začátku a nečekejte na zázrak

V podnikání nebuďme zbrklí. To se nám vymstí. Plánujme a s rozvahou rozhodujme.

START PODNIKÁNÍ

Plánujte již od začátku

Lidé si myslí, že s eshopem se začíná tak, že si založíte někde eshop a naplníte ho. To je ale veliká chyba. Správná příprava na marketing začíná ve chvíli, kdy plánujete založení eshopu. U webů a blogů je to naprosto stejné.

Ukažme si příklad na eshopu. Dostanete produkty od svého dodavatele a ty si na eshop nahrajete. To je naprosto běžná věc. Jenže máte na celém eshopu popisky produktů, které má na svém eshopu i dodavatel. Tím vzniká duplicita a to se nebude líbit vyhledávačům jako je např. Google. Takže po několika měsících zjistíte, že se Vám moc nedaří a budete muset popisky přepisovat. Jenže už máte u Googlu stránky s duplicitním obsahem a náprava bude mnohem složitější než kdybyste popisky přepsali hned a nejlépe ještě před tím než jste vše na eshop nahráli.

Pokud byste měli blog a nepromyslíte téma, styl komunikace nebo časový rozvrh publikování článků, tak skončíte dříve, než jste začali. Blog nebude působit na návštěvníky dobře. Vše musí být jednotné a mít svůj styl.

Konkurence

Další důležitou věcí je vaše konkurence. Moc často se nestává, že prodáváte takový produkt, u kterého žádnou konkurenci nemáte. Dnes se bloguje již o všem možném, takže i zde konkurenci mít budete. U webových stránek je situace také stejná. Zhodnoťte si svojí konkurenci. Stačí jít na vyhledávač (např. Google) a zadat si názvy vašich produktů, téma webových stránek nebo blogu. Zobrazí se vám další stránky, které jsou vašimi konkurenty. No, a konkurence je na světě. Nyní začněte studovat jejich stránky.

Uveďme si příklady pár otázek, na které se můžete snažit najít odpověď u blogu, webu nebo eshopu.

U eshopu:

Mají na eshopu chat pro komunikaci se zákazníky?
Jak detailní mají popisky produktů?
Jaké je jejich grafika – potěší návštěvníka nebo ho spíše odradí?
Jak široký mají sortiment?
Mají filtraci zboží?
atd.

U blogu:

Jak často publikují články?
Jedná se o blog pouze o jednom tématu?
Jaký mají styl komunikace?
Mají kvalitní obrázky?
Mají na stránkách diskuzi?
atd.

U webu:

Jsou na sociálních sítích?
Kolika stránkový web mají?
Jaký mají design?
Jaké informace na webu mají?
atd.

Tím jednoduše zjistíte, kdo je vaším největším konkurentem. Nezapomeňte také konkurenci neustále sledovat. Konkurence se také vyvíjí. Je zapotřebí dávat pozor na to, aby vás konkurence v něčem nepředběhla a hlavně, aby vám neutekla. Navíc může kdykoli vzniknout konkurence nová.

Dále se také nezapomeňte zeptat sami sebe, jaký užitek bude mít návštěvník z vaší stránky? Člověk, který dorazí na stránky, dostane, to co hledal? 

Budujte značku

Dopředu si promyslete, jak budete budovat svou značku a co chcete, aby se lidem jako první vybavilo ve spojitosti s vaším brandem (brand = značka).

Vezměme to z druhé strany. Pokud budete mít eshop s názvem supershop.cz, tak pokud nebudete dodávat zboží zákazníkům ve sjednaný čas nebo nebudete dodávat dokonce vůbec, tak se s vaší značkou supershop.cz spojí negativní reakce. Jakmile poté někdo promluví o vašem eshopu, tak už vždy (nebo minimálně hodně dlouho) bude hovořit o vašem eshopu jako o nekvalitním a nebude doporučovat na něm objednávat. Pověst stránek je jen jedna. Musíte na ní myslet od začátku a budovat dobrou pověst svého businessu.

Další věcí je, že pokud je vše v pořádku, tak většina zákazníků vás nepochválí. Pokud je ale něco špatně, tak o tom hned začnou psát na svém facebooku a dalších sociálních sítích. Na to musíte být připraveni. Vždy všechno dělat svědomitě a nedávat nikomu sebemenší možnost psát o vás nelichotivé informace. Informace na diskuzních a podobných fórech tam mohou zůstat již na vždy.

Pokud ale se zákazníky budete komunikovat slušně a budete dodržovat to, na čem jste se dohodli a co jste slíbili, tak to je správná cesta, jak budovat svou značku. Budujte značku spokojeností svých zákazníků.

U blogů myslete na svou komunitu lidí a budujte jí. Je pro vás jednodušší udržet si čtenáře, který vás již sleduje, než získat nového. Jinak řečeno, nezapomínejte na své fanoušky – na facebooku, instagramu a hlavně pro ně tvořte stále kvalitní obsah.

 

2 komentáře
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
David

předcházející článek
Facebook obchod nejen pro eshopy
další článek
Sledujte statistiky, ať se můžete zlepšovat

Také by se vám mohlo líbit

JAK ZAČÍT PODNIKAT S ESHOPEM

Duben 10, 2019

Vyšší poplatky za ubytování. Nově i pro Airbnb

Září 20, 2018

Porovnání neomezených datových tarifů

Říjen 29, 2019

Jak založit cestovní kancelář

Únor 17, 2020

Bezúročné půjčky ve výši 600 mil Kč pro...

Březen 10, 2020

STATISTIKA STARTUPŮ

Duben 4, 2019

Jak prodávat na AMAZONU

Září 25, 2018

ZÍSKEJTE PŘES 300.000 KČ PRO VÁŠ STARTUP

Říjen 17, 2018

JAK USPĚT V PODNIKÁNÍ

Leden 30, 2019

JAK DOSTAT NÁPAD NA PODNIKÁNÍ?

Říjen 30, 2018

FAKTURUJTE ZDARMA



TVORBA FAKTUR ZDARMA
online, rychle, snadno, bez registrace. 

Vyzkoušejte online tvorbu faktur od Bohemiasoftu.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 1

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 2

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
  • 4

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 5

    10 TIPŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Září 27, 2018
  • 6

    3 bezplatné nástroje pro tvorbu grafiky

    Červenec 31, 2018
  • 7

    JAKÉ PODNIKÁNÍ FRČÍ V USA

    Listopad 1, 2018
  • 8

    Podnikatelská panička

    Srpen 31, 2018
  • 9

    JAK PSÁT SPECIÁLNÍ ZNAKY – POMOCÍ KLÁVESY ALT

    Květen 7, 2019
  • 10

    PŘIVÝDĚLEK ALIAS „BOKOVKA“

    Leden 9, 2019

Nejnovější komentáře

  • Jan: Jak prodávat na AMAZONU
  • Valentina: 21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA
  • Vašek: REVOLUČNÍ PLATEBNÍ BRÁNA BARION
  • Martin: Nad čím přemýšlet, když chcete začít podnikat online
  • Demie: Jak reagovat na negativní komentáře

Sledujte nás na Facebooku

Bohemiasoft

Štítky

3. a 4. vlna EET (7) banky (5) blog (8) cenotvorba (5) covid-19 (6) CSS (6) daně (14) DPH (6) EET (16) EET 2020 (7) eshop (41) extra tip (8) facebook (18) fakturace (9) faktury online (9) faktury zdarma (7) franchising (7) fulfillment (10) Google (11) Google Disk (7) HTML (6) inspirace (12) kancelářské aplikace (4) koronavirus (9) marketing (9) nápady na podnikání (23) návštěvnost (5) obrázky (5) platební brána (7) platební karta (6) podnikání (4) SEO (5) sklad (8) sociální sítě (9) software (5) start podnikání (25) startup (13) tvorba eshopu (54) tvorba webu (48) videa (5) web (14) webareal (21) wordpress (4) zaměstnanci (6) zombeek (28)

O NÁS – BOHEMIASOFT s.r.o.

Jsme tvůrci tohoto magazínu. Snažíme se zprostředkovat a předat ty nejlepší informace pro usnadnění vašeho podnikání. Chcete nám v naší práci pomáhat? Máte zkušenosti z podnikání, o které byste se rádi podělili? Chcete zveřejnit svůj příběh v rubrike Inspirace? Napište nám na info@bohemiasoft.cz, domluvíme se. Děkujeme.

Oblibené články

  • 1

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 2

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
Promotion Image

START PODNIKÁN

Promotion Image

INSPIRACE

  • Facebook
  • Email

@2018 - Bohemiasoft. All Right Reserved.


Nahoru