• Vytvořit e-shop
  • Vytvořit web
  • E-shop kdekoli
  • Dropshipping
  • Pokladní systém EET
  • Inspirace pro podnikání
  • Externí sklad
  • Dopravomat
MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání
  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti

MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání

  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti
PPC reklama

Klíčová slova jsou základní stavební kameny reklamy

napsal David Červenec 11, 2018
Klíčová slova jsou základní stavební kameny reklamy

Pokud chcete tvořit reklamu na Google nebo Seznamu, tak základem jsou vždy klíčová slova, na která se budete zobrazovat. Kde tato klíčová slova získat? Jak s nimi pracovat? Na co se dívat? To se nyní dozvíte.

Proč jsou klíčová slova tak důležitá? Podívejme se, jak reklama na na vyhledávačích funguje:

  1. potenciální zákazník zadá vyhledávací dotaz,
  2. hodnotí se, zda se vyhledávací dotaz shoduje s vašimi klíčovými slovy,
  3. pokud ano, tak se zobrazí vaše reklama.

Klíčová slova si zadáváte vy sami a volíte si, jaká klíčová slova použijete. Z výše uvedeného nám plyne, že klíčová slova musí odpovídat slovům, které lidé zadávají na google nebo seznamu (to jsou tzv. vyhledávací dotazy). Tím ovlivňujete, že se vaše reklama zobrazí těm správným lidem.

Pokud máte cestovní kancelář a víte, že lidé vyhledávají dotazy jako „dovolená chorvatsko“, tak si můžete nastavit jako klíčové slovo „dovolená chorvatsko“ a nechat na toto slovo zobrazovat svou reklamu o dovolené v Chorvatsku. Klíčová slova musí být tedy relevantní k produktům, které nabízíte.

V praxi je postup takový, že se zjistí vyhledávací dotazy, které lidé zadávají do google nebo seznamu a z nich si poté vyberete klíčová slova. Tím máte jistotu, že máte klíčová slova, která lidé skutečně používají na vyhledávačích.

Kde vyhledávací dotazy najít?
1. První možností je si zjistit vyhledávací dotazy na Seznam.cz. Stačí se přihlásit na této adrese:

www.sklik.cz

Zde si nahoře na liště dáte Nástroje -> Návrh klíčových slov. Zadáte relevantní dotaz, který souvisí s vašimi výrobky popř. službami. Na obrázku níže jsme zadali „dovolená chorvatsko“. Níže se ukáží slova, která jsou k tomuto sousloví příbuzná. Z nich si vyberete relevantní klíčová slova, která vystihují váš produkt.

2. Vyhledávací dotazy je možné zjistit i na vyhledávači Google. Je zapotřebí se přihlásit zde:

www.adwords.com

Nahoře na liště zvolíte Nástroje -> Plánovač klíčových slov. Vše funguje stejným způsobem. Zadáte vyhledávací dotaz a objeví se příbuzná slova, ze kterých si zvolíte ta relevantní, na která budete chtít, aby se zobrazovala reklama.

3. pokud již máte své stránky nějakou dobu a máte na ně napojené Google Analytics, tak i zde si můžete zjistit vyhledávací dotazy. Jsou to dotazy, na které se vaše stránky zobrazily.

Nyní máte k dispozici klíčová slova, která jsou relevantní. Vždy, když vybíráte klíčová slova, tak se u každého slova zamyslete, jestli člověk, který zadá toto slovo do vyhledávače, tak jestli je to vás potenciální zákazník. Je to člověk, kterého chcete na svých stránkách? Také je dobré se zaměřit na delší vyhledávací dotazy. Je na ně menší konkurence a přináší vám zpravidla více splněných cílů (ať jsou to objednávky, stažení pdf, zaregistrování se do newsletteru atd.).

0 komentář
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
David

předcházející článek
Google Alerts – hlídá, když vy spíte
další článek
Potřebujete statistiky o trhu? Znáte Spotřebitelský barometr?

Také by se vám mohlo líbit

Jak pracovat s klíčovými slovy v reklamě

Červenec 13, 2018

FAKTURUJTE ZDARMA



TVORBA FAKTUR ZDARMA
online, rychle, snadno, bez registrace. 

Vyzkoušejte online tvorbu faktur od Bohemiasoftu.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 1

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 2

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
  • 4

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 5

    10 TIPŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Září 27, 2018
  • 6

    3 bezplatné nástroje pro tvorbu grafiky

    Červenec 31, 2018
  • 7

    JAKÉ PODNIKÁNÍ FRČÍ V USA

    Listopad 1, 2018
  • 8

    Podnikatelská panička

    Srpen 31, 2018
  • 9

    JAK PSÁT SPECIÁLNÍ ZNAKY – POMOCÍ KLÁVESY ALT

    Květen 7, 2019
  • 10

    PŘIVÝDĚLEK ALIAS „BOKOVKA“

    Leden 9, 2019

Nejnovější komentáře

  • Jan: Jak prodávat na AMAZONU
  • Valentina: 21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA
  • Vašek: REVOLUČNÍ PLATEBNÍ BRÁNA BARION
  • Martin: Nad čím přemýšlet, když chcete začít podnikat online
  • Demie: Jak reagovat na negativní komentáře

Sledujte nás na Facebooku

Bohemiasoft

Štítky

3. a 4. vlna EET (7) banky (5) blog (8) cenotvorba (5) covid-19 (6) CSS (6) daně (14) DPH (6) EET (16) EET 2020 (7) eshop (41) extra tip (8) facebook (18) fakturace (9) faktury online (9) faktury zdarma (7) franchising (7) fulfillment (10) Google (11) Google Disk (7) HTML (6) inspirace (12) kancelářské aplikace (4) koronavirus (9) marketing (9) nápady na podnikání (23) návštěvnost (5) obrázky (5) platební brána (7) platební karta (6) podnikání (4) SEO (5) sklad (8) sociální sítě (9) software (5) start podnikání (25) startup (13) tvorba eshopu (54) tvorba webu (48) videa (5) web (14) webareal (21) wordpress (4) zaměstnanci (6) zombeek (28)

O NÁS – BOHEMIASOFT s.r.o.

Jsme tvůrci tohoto magazínu. Snažíme se zprostředkovat a předat ty nejlepší informace pro usnadnění vašeho podnikání. Chcete nám v naší práci pomáhat? Máte zkušenosti z podnikání, o které byste se rádi podělili? Chcete zveřejnit svůj příběh v rubrike Inspirace? Napište nám na info@bohemiasoft.cz, domluvíme se. Děkujeme.

Oblibené články

  • 1

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 2

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
Promotion Image

START PODNIKÁN

Promotion Image

INSPIRACE

  • Facebook
  • Email

@2018 - Bohemiasoft. All Right Reserved.


Nahoru