• Vytvořit e-shop
  • Vytvořit web
  • E-shop kdekoli
  • Dropshipping
  • Pokladní systém EET
  • Inspirace pro podnikání
  • Externí sklad
  • Dopravomat
MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání
  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti

MéPodnikání.cz – informace pro vaše podnikání

  • Úvod
  • Start podnikání
  • Inspirace
  • Software
    • Slider #1
      • Kancelářské aplikace
      • Fakturace
      • Web
      • Eshop
      • Blog
      • Emaily
      • Správa souborů
    • Slider #2
      • Zálohování
      • EET pokladna
      • Návštěvnost
      • Kalendář
      • Domény
      • Rezervace
      • Newsletter
  • Marketing
    • Affiliate
    • PPC reklama
    • E-maily
    • SEO
    • Content marketing
    • Sociální sítě
  • EET
    • EET

      Povinnost evidovat EET na 3 měsíce pozastavena

      Duben 7, 2020

      EET

      Formulář pro EET nakonec bude velmi jednoduchý

      Únor 20, 2020

      EET

      Finanční správa upozorní emailem na propadlý certifikát

      Prosinec 17, 2019

      EET

      Jak obnovit EET certifikát

      Listopad 15, 2019

      EET

      Jak bude fungovat offline EET

      Listopad 12, 2019

  • GDPR
    • GDPR

      GDPR – Koho se týká?

      Červen 18, 2018

  • Zajímavosti
Inspirace

Co budou hlavní trendy marketingu v roce 2019? Jste připraveni?

napsal David Září 13, 2018
Co budou hlavní trendy marketingu v roce 2019? Jste připraveni?

Bylo by zajímavé, kdybychom viděli do budoucnosti. Naštěstí v marketingu platí, že to, co se děje v jednom roce, tak to může předurčovat trendy v roce následujícím.

INSPIRACE

Marketing není statický. Nemůžeme používat stále stejné marketingové kanály, abychom byli úspěšní. Marketing se neustále vyvíjí a jde kupředu. Jeden trend střídá druhý. Na to musí být každý podnikatel připravený. Jaké budou hlavní trendy v roce 2019? Možná jste slyšeli, že rok 2018 byl ve znamení rozšířené reality. Ovlivní to rok následující?

Video bude stále růst
Pryč jsou časy, kdy lidé přišli na stránky, přečetli nějaký ten text a nakoupili popř. objednali naše služby. Toto dnes již nefunguje, pokud váš konkurent má v popisku produktu (nebo své služby) video popř. videa. V tu chvíli vaše stránky získávají nádech nemodernosti, kde máte „jen“ text. Jak se říká, obrázek vydá za tisíc slov. Ale video vydá za tisíc obrázků. Pokud tedy můžete, investujte svůj čas do točení videí.

Videa nejsou jen YouTube, i když je YouTube stále (a nejspíše ještě hodně dlouho bude) největší platformou s videi na internetu. Videa postupně prostupují i do dalších oblastí. Možná víte, že Facebook preferuje více videa, která jsou přímo nahraná na Facebook než tak, která jsou nahraná na YouTube a z Facebooku se na ně jen odkazuje. YouTube rozšířilo své možnosti o vysílání živých přenosů, které začaly jednotlivé firmy používat k propagaci svého podnikání. V neposlední řadě se videa objevila také ve Stories na Instagramu.

Video je všude a bude tomu tak i v roce 2019. Podle odhadů bude více jak 70 % obsahu, který příští rok zkonzumujeme, právě video obsah.

Sociální sítě budou více prostupovat do firem
Asi jsme si již všimli, že sociální sítě jsou dnes všude. Ale jsou místa, kam se ještě nedostaly. Kde že je ta temná díra? V organizační struktuře firem. Všimněte si, že většina firem má stanoveného člověka (popř. větší firmě oddělení), který se stará o komunikaci na sociálních sítích. Na sociálních sítích nevystupují různé úrovně managementu společnosti. Ale jen konkrétní pracovníci marketingu. Představte si, že celá firma bude vystupovat jednotně na sociálních sítích – od markeťáků, až po generálního ředitele. Vše se dá do kontextu dalších komunikačních kanálů – rozhovorů, tiskových zpráv atd. Cítíte z toho tu dynamiku, než když za společnost komunikuje jen úzká skupina lidí? Je správné, že na problém ohledně produktu odpovídá pracovník technické podpory a ne marketér. Pokud někdo zkouší znevážit společnost na sociálních sítích, tak se do diskuze přidá rovnou generální ředitel atd. Udává se, že toto bude trend následujícího roku. Sociální sítě budou více prostupovat do společností. S tím také souvisí to, že sociální sítě se budou napojovat na další aplikace a služby.

Samotná reklama už nebude tak dobře fungovat
Možná jste slyšeli termín „bannerová slepota“, která  způsobuje, že lidé na internetu (a nejen na něm) automaticky nevnímají reklamy. Tento trend existuje již mnoho let. Jeho dopady jsou ale stále větší a větší. Je neustále složitější budovat vztah se zákazníky. Už to není možné pomocí reklamy a podobných nástrojů. Dnes se musí firma mnohem více snažit zákazníka zaujmout. Nestačí odprezentovat produkt, ale musíte ho odprezentovat zábavně a zajímavě. Kvalitní vztah se zákazníkem bude v příštím roce ještě složitější dosáhnout a budovat. Na to se musíme připravit. Důležité bude, abychom zákazníkům ukázali, že jsme důvěryhodná firma, která staví na slušnosti vůči zákazníkům.

Chatboti se budou používat čím dál tím více. Ale už v následujícím roce?
Možná jste již zavítali na stránky, kde s vámi začal komunikovat robot, který se snažil co nejvíce přiblížit lidskému jednání. Bohužel v této oblasti ještě nejsme moc daleko. Chatboti se začali používat již koncem roku 2016. Problém je, že nejsou tak lidští, jak by bylo zapotřebí. Na druhou stranu, není to dobře? Jak se bude zákazník v budoucnu dívat na to, že si myslel, že komunikuje se skutečným člověk, ale pak zjistí, že to byl robot? Jak se bude takový člověk cítit? Možná moc radostně ne.

V současné době se čeká na to, až první velká společnost přijde s opravdu propracovaným chatbotem. Ale již dnes se dají chatboti využít k zajímavé a vtipné komunikaci. Vzpomínáte na chatbota Čendu od CZC.cz?

Zdroj: https://www.czc.cz/cenda-infografika/clanek

Bude zajímavé sledovat, kam se trendy v následujících letech dostanou. Jedno je ale jasné, rozšířená realita sice ještě nebude trendem v následujícím roce, ale do budoucna s ní musíme na 100 % počítat.

0 komentář
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
David

předcházející článek
10 VLASTNOSTÍ ÚSPĚŠNÝCH PODNIKATELŮ
další článek
Co je to Guerilla marketing?

Také by se vám mohlo líbit

NOVÝ TREND PRO RESTAURACE – FREAKSHAKE

Duben 23, 2019

ZKUŠENOSTI S ÚČTEM REVOLUT

Duben 10, 2019

5 OBORŮ, KTERÉ ČEKÁ VELKÝ RŮST

Duben 5, 2019

JAK SE STÁT DOBROVOLNÝM PLÁTCEM DPH

Červen 24, 2019

KRABICE S VLASTNÍM POTISKEM

Říjen 8, 2018

Jsou děti podnikatelů šťastné?

Září 7, 2018

CO JE TO UPSELLING? A JAK HO VYUŽÍT...

Prosinec 11, 2018

JAK BOJOVAT S VYHOŘENÍM

Červen 11, 2019

7 NÁPADŮ NA PODNIKÁNÍ – SLUŽBY PRO SENIORY

Červen 26, 2018

JAK SE PODNIKÁ NA UKRAJINĚ?

Leden 31, 2019

FAKTURUJTE ZDARMA



TVORBA FAKTUR ZDARMA
online, rychle, snadno, bez registrace. 

Vyzkoušejte online tvorbu faktur od Bohemiasoftu.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 1

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 2

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
  • 4

    5 x PODNIKÁNÍ, KDE TO SYPE

    Říjen 4, 2018
  • 5

    10 TIPŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Září 27, 2018
  • 6

    3 bezplatné nástroje pro tvorbu grafiky

    Červenec 31, 2018
  • 7

    JAKÉ PODNIKÁNÍ FRČÍ V USA

    Listopad 1, 2018
  • 8

    Podnikatelská panička

    Srpen 31, 2018
  • 9

    JAK PSÁT SPECIÁLNÍ ZNAKY – POMOCÍ KLÁVESY ALT

    Květen 7, 2019
  • 10

    PŘIVÝDĚLEK ALIAS „BOKOVKA“

    Leden 9, 2019

Nejnovější komentáře

  • Jan: Jak prodávat na AMAZONU
  • Valentina: 21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA
  • Vašek: REVOLUČNÍ PLATEBNÍ BRÁNA BARION
  • Martin: Nad čím přemýšlet, když chcete začít podnikat online
  • Demie: Jak reagovat na negativní komentáře

Sledujte nás na Facebooku

Bohemiasoft

Štítky

3. a 4. vlna EET (7) banky (5) blog (8) cenotvorba (5) covid-19 (6) CSS (6) daně (14) DPH (6) EET (16) EET 2020 (7) eshop (41) extra tip (8) facebook (18) fakturace (9) faktury online (9) faktury zdarma (7) franchising (7) fulfillment (10) Google (11) Google Disk (7) HTML (6) inspirace (12) kancelářské aplikace (4) koronavirus (9) marketing (9) nápady na podnikání (23) návštěvnost (5) obrázky (5) platební brána (7) platební karta (6) podnikání (4) SEO (5) sklad (8) sociální sítě (9) software (5) start podnikání (25) startup (13) tvorba eshopu (54) tvorba webu (48) videa (5) web (14) webareal (21) wordpress (4) zaměstnanci (6) zombeek (28)

O NÁS – BOHEMIASOFT s.r.o.

Jsme tvůrci tohoto magazínu. Snažíme se zprostředkovat a předat ty nejlepší informace pro usnadnění vašeho podnikání. Chcete nám v naší práci pomáhat? Máte zkušenosti z podnikání, o které byste se rádi podělili? Chcete zveřejnit svůj příběh v rubrike Inspirace? Napište nám na info@bohemiasoft.cz, domluvíme se. Děkujeme.

Oblibené články

  • 1

    Jak zjistit informace o hospodaření konkurence

    Srpen 21, 2018
  • 2

    ŽEBŘÍČEK ČESKÝCH MILIARDÁŘŮ 2018

    Prosinec 18, 2018
  • 3

    21 NÁPADŮ NA PŘIVÝDĚLEK Z DOMOVA

    Prosinec 12, 2018
Promotion Image

START PODNIKÁN

Promotion Image

INSPIRACE

  • Facebook
  • Email

@2018 - Bohemiasoft. All Right Reserved.


Nahoru